en wie heeft die regels opgesteld die unia volgt? Of is het unia die dit allemaal in een wet gegoten heeft?Die doen hun werk heel goed! Uw punt?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
en wie heeft die regels opgesteld die unia volgt? Of is het unia die dit allemaal in een wet gegoten heeft?Die doen hun werk heel goed! Uw punt?
Dat gebeurt nu toch ook al? Uitspraken die aanzetten tot geweld of discriminatie zijn strafbaar (anti-discriminatiewet). Het ontkennen van de Holocaust is dat bijvoorbeeld ook. Dat is toch ook allemaal politiek bepaald.Maar wat een fiasco gaat het worden als ze zich gaan mengen in wat we al dan niet mogen zeggen? Als we het aan de politiekers overlaten dan zijn Chinese toestanden ineens geen ver van ons bed meer... Regeringen zijn niet bepaalt de instanties met het beste trackrecord leert de geschiedenis.
Ik begin hier toch zo'n sfeer van politiek= slecht te bemerken.
EDIT: en bij uitbreiding: wat mij niet aanstaat = slecht![]()

Er is nog wel een verschil tussen een organisatie die neutraal werkt los van de politiek en ministers die nu individuen van een facebookgroep uit hun bed wil gaan halen omdat ze begrip hebben voor een vermeende terrorist. Ik zie dat nog niet snel in molenbeek gebeuren bij de jeugd die daar stond te klappen.en wie heeft die regels opgesteld die unia volgt? Of is het unia die dit allemaal in een wet gegoten heeft?
Ik weet niet of jij helemaal mee bent wat er buiten dat in China gebeurt maar soit als gij dat allemaal goedkeurt... Insert Hongkong.Dat gebeurt nu toch ook al? Uitspraken die aanzetten tot geweld of discriminatie zijn strafbaar (anti-discriminatiewet). Het ontkennen van de Holocaust is dat bijvoorbeeld ook. Dat is toch ook allemaal politiek bepaald.
Dus omdat ik tegen absolute vrijheid van meningsuiting ben (waar het uiten van doodsbedreigingen en het oproepen tot geweld dus onder valt) keur ik de strikte censuur in China goed. Springen jongens, het niveau komt voorbij.Ik weet niet of jij helemaal mee ben wat er buiten dat in China gebeurt maar soit als gij dat allemaal goedkeurt... Insert Hongkong.
Dan zullen ze toch nog eerst een wet moeten gestemd krijgen waarbij ze individuen van een facebookgroep uit hun bed willen gaan halen omdat ze begrip hebben voor een vermeende terrorist. Ondertussen zal het nog altijd wel unia of de rechterlijke macht zijn die zich buigt over het feit of dit strafbaar is of niet. Uw link met molenbeek heeft zelfs niks met dit alles te maken.Er is nog wel een verschil tussen een organisatie die neutraal werkt los van de politiek en ministers die nu individuen van een facebookgroep uit hun bed wil gaan halen omdat ze begrip hebben voor een vermeende terrorist. Ik zie dat nog niet snel in molenbeek gebeuren bij de jeugd die daar stond te klappen.
Ik weet niet of jij helemaal mee ben wat er buiten dat in China gebeurt maar soit als gij dat allemaal goedkeurt... Insert Hongkong.
Tjah, het wordt hier alle kanten opgetrokken om toch maar bepaalde zaken niet te hoeven veroordelen.Mannen, ik denk dat het debat vrije meningsuiting niet hier gevoerd moet worden, hoe interessant het ook is
De politieke recuperatie door het VB loopt inderdaad al op volle toeren. Laat ons wel wezen, de mensen die zonder verder nadenken "Jürgen steunen" zijn ook de mensen die door dit soort propaganda kunnen verleid worden. (Maar het probleem is MVR die niet stopt met twitteren om dit alles politiek te recupereren voor wanneer hij ooit, misschien, een plaats op de lijst krijgt van de PvdA.)![]()
Oh boy...
Die discussie hebben we hier al gevoerd. Ik heb die ook al in mijn FB-feed zien voorbijkomen, geliked door zowel een oom als een vrouw die ik ooit op een datingsite ben tegengekomen...![]()
Oh boy...
Zelf onthoud ik me op FB van alles wat zelfs maar naar politiek ruikt.De politieke recuperatie door het VB loopt inderdaad al op volle toeren. Laat ons wel wezen, de mensen die zonder verder nadenken "Jürgen steunen" zijn ook de mensen die door dit soort propaganda kunnen verleid worden.
En ondertussen zijn mensen hier al tientallen pagina's lang verontwaardigd aan het reageren dat Van Ranst kritiek durft uiten op de rol van Vlaams Belang. Wat een hoop racistische bagger en dat komt niet eens van een verkozene uit een boerengat als Wuustwezel of Ninove maar van de voorzitter himself. Zo veroorzaak je radicalisatie en zo zet je mensen uit verschillende bevolkingsgroepen tegen elkaar op.![]()
Oh boy...
Geef toe, als je de facebookpagina van het VB bekijkt zie je enkel maar zo'n zaken van bedenkelijk allooi. Net zoals van veel andere partijen trouwens. Imo mag men van mij social media verbieden voor politieke partijen. Het werkt op hetzelfde principe als clickbait door de kranten en het brengt de samenleving echt niks bij.De politieke recuperatie door het VB loopt inderdaad al op volle toeren. Laat ons wel wezen, de mensen die zonder verder nadenken "Jürgen steunen" zijn ook de mensen die door dit soort propaganda kunnen verleid worden. (Maar het probleem is MVR die niet stopt met twitteren om dit alles politiek te recupereren voor wanneer hij ooit, misschien, een plaats op de lijst krijgt van de PvdA.)
Als -verkeerdelijk- een bericht dat Abdeslam in Molenbeek zat werd genegeerd, is er niet echt een reden om grootschalig een Brusselse gemeente uit te kammen. Ik vermoed dat men daar sowieso niet met pantserwagens ging rondrijden, en het was ook gewoon niet zo'n groot natuurgebied als nu.Los van het feit dat je deze actie moeilijk kan vergelijken met heel wat zaken op dat lijstje - en ik vind raketlanceerders teren nog wel iets erger dan louter een afscheidsbrief - dan nog kan je toch ook moeilijk ontkennen dat deze machtsontplooiing ongezien was. Zelfs bij Operation Vigilant dat nu vaak erbij gehaald wordt als vergelijking dat we tegen IS-terroristen even hard optraden, heeft men bijvoorbeeld geen buitenlandse troepenmacht ontplooit of zo'n manhunt opgezet op één persoon. Mij best als dit de nieuwe standaard is voor de toekomst natuurlijk.
Bovendien is het helaas ook zo dat bij veel mensen een terecht gevoel van straffeloosheid heerst over de zaken die men daar opsomt.
Volledig akkoord hoor, VB is gewoon beter in het gebruik van sociale media dus die zie je meer (de hele MSM=bad polemiek zal ook wel bijdragen). Als je de facebookpagina van Groen! of PvdA bekijkt is dat ook tenenkrullend.Geef toe, als je de facebookpagina van het VB bekijkt zie je enkel maar zo'n zaken van bedenkelijk allooi. Net zoals van veel andere partijen trouwens. Imo mag men van mij social media verbieden voor politieke partijen. Het werkt op hetzelfde principe als clickbait door de kranten en het brengt de samenleving echt niks bij.
Neen, dat is niet wat ik bedoelde, dat weet je zelf ook wel. Spijtig dat je zo snel in de tegenaanval gaat.Dus omdat ik tegen absolute vrijheid van meningsuiting ben (waar het uiten van doodsbedreigingen en het oproepen tot geweld dus onder valt) keur ik de strikte censuur in China goed. Springen jongens, het niveau komt voorbij.
![]()
Your logical fallacy is slippery slope
You said that if we allow A to happen, then Z will eventually happen too, therefore A should not happen.yourlogicalfallacyis.com
Dan zullen ze toch nog eerst een wet moeten gestemd krijgen waarbij ze individuen van een facebookgroep uit hun bed willen gaan halen omdat ze begrip hebben voor een vermeende terrorist. Ondertussen zal het nog altijd wel unia of de rechterlijke macht zijn die zich buigt over het feit of dit strafbaar is of niet. Uw link met molenbeek heeft zelfs niks met dit alles te maken.
Amai, al een chance dat we hier niet beoordeeld worden op hoe we discussiëren. Ik ben blij dat we het kunnen en hoop het nog lang te kunnen.Zelf zit je hier maar de grootste bagger te spuien maar beseft niet dat je dit nog altijd kan doen omdat we hier in belgie nog altijd vrij zijn om dit te doen. Maar trek het toch nog altijd maar in twijfel dat jE nIeT MeEr MaG ZeGgEn WaT Je WiL.
Geef toe, als je de facebookpagina van het VB bekijkt zie je enkel maar zo'n zaken van bedenkelijk allooi. Net zoals van veel andere partijen trouwens. Imo mag men van mij social media verbieden voor politieke partijen. Het werkt op hetzelfde principe als clickbait door de kranten en het brengt de samenleving echt niks bij.
Ik dacht dat men die pantservoertuigen gebruikte voor hun off terrain capaciteiten. Die vergelijking met molenbeek gaat dus ook weer wederom niet op, tenzij de wegen daar in molenbeek zo slecht zijn dat de politiecombi's zich vastrijden in de putten.Als -verkeerdelijk- een bericht dat Abdeslam in Molenbeek zat werd genegeerd, is er niet echt een reden om grootschalig een Brusselse gemeente uit te kammen. Ik vermoed dat men daar sowieso niet met pantserwagens ging rondrijden, en het was ook gewoon niet zo'n groot natuurgebied als nu.
gaat dus
Die buitenlandse troepen, zijn die er trouwens ook niet omdat de grens niet zo ver is?
Tja, ik denk dat we gewoon wel kunnen besluiten dat gans de social media eigenlijk weinig bijdraagt tot de samenleving.Volledig akkoord hoor, VB is gewoon beter in het gebruik van sociale media dus die zie je meer (de hele MSM=bad polemiek zal ook wel bijdragen). Als je de facebookpagina van Groen! of PvdA bekijkt is dat ook tenenkrullend.