D
Deleted member 1307
Guest
![]()
Dreiging DPG Media kwam uit Bergen op Zoom: ‘Extreemrechtse groepering wilde schuilplaats Van Ranst achterhalen’
Het gebouw van DPG Media - waar onder meer de redacties van VTM Nieuws, Het Laatste Nieuws en De Morgen gevestigd zijn - werd maandagavond een tijdlang ontruimd na een dreigbericht. De dreiging kwam vanuit het Nederlandse Bergen op Zoom. Een Nederlandse extreemrechtse groepering wou de...www.demorgen.be
Hier kunnen we toch 20 pagina's over voltypen? Misschien interessanter dan nog eens 50 over MVR.
Dus als ik het goed voor heb. Een Nederlandse knokploeg ging dpg-media binnenvallen, een paar journalisten in elkaar slaan om zijn verblijfplaats te weten te komen, terug vertrekken en de politie afschudden, naar het hopelijk niet verzonnen adres rijden, daar de hen opwachtende en bewapende politie neutraliseren, om uiteindelijk MVR daar niet aan te treffen want hij was al een half uur naar een andere locatie gebracht.
Indrukwekkend ook hoedat de politie in staat is om misdrijven te onderscheppen vooraleer er sprake is van een misdrijf. Doet mij denken aan Minority Report.
, maar ik vind daar nergens iets terug over het terugvinden van die 3.5mm en die p90. De raketwerpers, die granaten ja dat wisten we. Maar als ze zeggen dat alle wapens terug zijn, dan kan dat dan toch niet slaan op die 3.5mm en die p90. OF die zijn nooit weg geweest... en ze hebben gewoon verkeerd geteld...