Virusgekte: van online haat tot terrorisme

Ze zijn opnieuw aan het verzamelen aan zijne auto blijkbaar, waarom no clue.
Also, toch nog altijd gniffelen met die wijknamen.
Dat zou een slimme zet zijn, u verstoppen op een plaats die al uitgekamd is.

Grote Homo is een woonwijk van de Belgische gemeente Dilsen-Stokkem die zich bevindt tussen Niel-bij-As (gemeente As) en Lanklaar (gemeente Dilsen-Stokkem), onmiddellijk ten oosten van het Stokkemerbos.

Ten zuidwesten van Grote Homo ligt Nieuwe Homo en in de nabijheid ligt ook nog Kleine Homo.

De merkwaardige namen van deze wijken zijn ontstaan door een verbastering van Joseph Haumont (1783-1848), die opzichter was bij het Departement van Bruggen en Wegen, en die daarnaast ook filosoof en dichter was. Toen hij zich in 1840 terugtrok liet hij een huis bouwen dat Groot-Homo genoemd werd.

Mij lijkt het vooral dat hij er toch veel meer onder lijdt dan hij in interviews en tweets laat blijken, en dat terugslaan zijn coping mechanisme is. Maar slim kan je het niet noemen.

Je moet toch zelf ook beseffen dat je in deze de meest voordelige interpretatie geeft aan deze "actie" van Marc Van Ranst?

Ik respecteer diens expertise als viroloog, maar heb denk ik al eerder duidelijk gemaakt dat ik 'm een hypocriete narcist vind. Dit past even goed in dit plaatje: meneer krijgt niet genoeg aandacht meer in televisiestudio's, er zijn ook maar zoveel Tweets die je kan sturen die de massamedia over kunnen nemen, ergo tijd om op Telegram te gaan steuken.

Coping-mechanisme? Met wat die man verdient - en het is hem nog gegund voor mijn part ook - kan die én Bart De Wever's advies opvolgen om een home gym te laten installeren, zelfs in élk van z'n twee huizen, én nog wekelijks naar de psycholoog gaan.

En opnieuw, want je moet dit blijkbaar tot in de treure herhalen vooraleer je van extreemrechts gedachtengoed en godweetikwatnogallemaal beticht wordt: niets van dit alles rechtvaardigt doodsbedreigingen, laat staan moordpogingen.

Welke paljas heeft ooit die wijknamen uitgevonden. :rofl::rofl::rofl::rofl:
Sorry maar dit is een echte troll actie tegen de LGBTQ+ gemeenschap :unsure::unsure:

Waarom? Je hebt grote en kleine homo's? Ik zie het probleem niet zelfs al zou het géén verbastering zijn van Joseph Haumont zoals Sir. Killalot uitlegt met die link.

Het blunderboek blijft dus opengaan:
- Denken dat JC zijn lunchpakketje gaat meenemen in ne frigobox met paar half opgeslorpte cola's.
Ziede de jurgen er al zitten met z'n bokes in zijn hand op richting den E314. Enkel het strandstoeltje
- denken dat JC naast zijne frigobox ook een heel tent heeft zitten. Ze doen precies of die zit daar wat te kamperen.

Geen goesting om over MVR nog ééniets over te zeggen.

Ja, maar jij geeft de meest nadelige, dus als we onze interpretaties samengooien zullen we misschien ergens in het midden landen.

Fair enough, ik ben dan ook een verbitterd cynicus. Maar hoewel ik wou dat ik nog mijn vroegere optimistische zelf was, zelfs toen zou ik dit nooit zomaar als een coping-mechanisme beschouwd hebben. Met de beste wil van de wereld misschien nog wel als je het als een zéér ongezond coping-mechanisme zou bestempelen van iemand die tegen zichzelf beschermd moet worden. Maar goed, je gaf zelf ook al aan dat je dit ook niet slim vond... Dus voor mijn part idd 2 sides of the same coin.

Alleen wanneer het op ongezonde coping-mechanismen aankomt, moet er uiteindelijk wel iemand ingrijpen. Wie gaat er Marc Van Ranst tegen zichzelf beschermen? Z'n vrouw kan z'n smartphone misschien eens afnemen 's nachts ...

Ik zeg dat nu met een halve kwinkslag, maar eigenlijk, zeker als single, kan ik niet begrijpen dat als je een vrouw én kind(eren) hebt, dat je dat allemaal zomaar wilt blijven riskeren. Maar goed, ééns je zoiets hebt, beschouw je dat na een tijd als vanzelfsprekend. Hij mag godverdomme blij zijn dat hij niet alleen in dat safe house zit, voor mij begint weer een eenzame dag thuiswerk achter een virtuele ball and chain / laptop.

Marc Van Ranst jaagt aanhangers Jürgen Conings op stang in Telegramgroep: “Niveau nihil, maar ja, wat hadden we verwacht”​

Toch ook een klein kind, die MVR.

Marc Van Ranst jaagt aanhangers Jürgen Conings op stang in Telegramgroep: “Niveau nihil, maar ja, wat hadden we verwacht”​

Toch ook een klein kind, die MVR.
Geez wat een idioot.

Het blunderboek blijft dus opengaan:
- Denken dat JC zijn lunchpakketje gaat meenemen in ne frigobox met paar half opgeslorpte cola's.
Ziede de jurgen er al zitten met z'n bokes in zijn hand op richting den E314. Enkel het strandstoeltje
- denken dat JC naast zijne frigobox ook een heel tent heeft zitten. Ze doen precies of die zit daar wat te kamperen.

Geen goesting om over MVR nog ééniets over te zeggen.
Is dat een blunder? Ze vinden iets en onderzoeken het. Toch niet heel bijzonder. Eerder de normale manier hoe zoiets werkt. Het zou vooral een blunder zijn moesten ze zonder onderzoek ervanuit gaan dat het sowieso niet van Jürgen was.

Is dat een blunder? Ze vinden iets en onderzoeken het. Toch niet heel bijzonder. Eerder de normale manier hoe zoiets werkt. Het zou vooral een blunder zijn moesten ze zonder onderzoek ervanuit gaan dat het sowieso niet van Jürgen was.
Wellicht ben ik te simpel maar waarom zou een militair met onderduiktechnieken materiaal -dus halflege cola- laten staan? Alsof niet het allereerste is waar hij aan denkt dat er een horde speurhonden achter zijn gat gaan zitten. Dan heb ik het nog niet over de logistieke operatie om dat allemaal onopgemerkt daar te krijgen van frigobox tot tent. Ik denk dat we dan onze rambo echt veel te veel krediet aan het geven zijn.

Dan heb ik het nog niet over de logistieke operatie om dat allemaal onopgemerkt daar te krijgen van frigobox tot tent. Ik denk dat we dan onze rambo echt veel te veel krediet aan het geven zijn.
Men is er ondertussen wel vrij zeker van dat hij zijn acties minutieus voorbereid heeft, en ik denk niet dat hij 's nachts een zaklamp nodig heeft om een tentje of bivak op te zetten, zeker gezien zijn training. Maar mij lijkt het ook straf dat hij echt zo'n huisje gemaakt zou hebben in een bos waarvan hij zeker moest weten dat ze daar gingen zoeken. Zulke mannen slapen in een put onder de grond, in een ghilly-suit of gewoon niet.

Zijn boek zal alleszins verkopen. Ik denk dat er velen benieuwd zijn naar hoe hij dat allemaal gedaan heeft.

Men is er ondertussen wel vrij zeker van dat hij zijn acties minutieus voorbereid heeft, en ik denk niet dat hij 's nachts een zaklamp nodig heeft om een tentje of bivak op te zetten, zeker gezien zijn training. Maar mij lijkt het ook straf dat hij echt zo'n huisje gemaakt zou hebben in een bos waarvan hij zeker moest weten dat ze daar gingen zoeken. Zulke mannen slapen in een put onder de grond, in een ghilly-suit of gewoon niet.
Dát ze het onderzoeken is echt een gevalletje no shit sherlock... maar de twijfel laten uitschijnen in een persconferentie, lol.

Net zoals die geweerschoten die van jagers bleken te zijn. Pang Pang Pang, ja mannekes het lijkt er wel een beetje op hé.

Veelal opgeblazen door de media maar ontkennen dat het wat grappig aan het worden is kunnen we ook niet.

Als ge daar nu staat als beveiliging dan moogt ge hem toch wel een paar kletsen geven
Die is ook met uw leven aan het spelen

Terug
Bovenaan