Het is niet omdat hij dat wil dat dat ook zal gebeuren he.Nee maar het komt wel van een man die opruiing strafbaar wilt maken, en er zelf schuldig aan is.
The fascists of the future will call themselves anti-fascists.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het is niet omdat hij dat wil dat dat ook zal gebeuren he.Nee maar het komt wel van een man die opruiing strafbaar wilt maken, en er zelf schuldig aan is.
The fascists of the future will call themselves anti-fascists.
Dat zou een slimme zet zijn, u verstoppen op een plaats die al uitgekamd is.![]()
Leger en politie verzamelen weer rond omgeving van auto Jürgen Conings
Militairen en politiemensen verzamelen momenteel in de omgeving van de Boslaan in Lanklaar. Dat is de omgeving waar een week geleden de auto van militair Jürgen Conings teruggevonden werd. Voorlopig ontbreekt elk spoor van de voortvluchtige militair.www.hbvl.be
Ze zijn opnieuw aan het verzamelen aan zijne auto blijkbaar, waarom no clue.
Also, toch nog altijd gniffelen met die wijknamen.
Welke paljas heeft ooit die wijknamen uitgevonden.
Sorry maar dit is een echte troll actie tegen de LGBTQ+ gemeenschap![]()
Grote Homo is een woonwijk van de Belgische gemeente Dilsen-Stokkem die zich bevindt tussen Niel-bij-As (gemeente As) en Lanklaar (gemeente Dilsen-Stokkem), onmiddellijk ten oosten van het Stokkemerbos.
Ten zuidwesten van Grote Homo ligt Nieuwe Homo en in de nabijheid ligt ook nog Kleine Homo.
De merkwaardige namen van deze wijken zijn ontstaan door een verbastering van Joseph Haumont (1783-1848), die opzichter was bij het Departement van Bruggen en Wegen, en die daarnaast ook filosoof en dichter was. Toen hij zich in 1840 terugtrok liet hij een huis bouwen dat Groot-Homo genoemd werd.
Mij lijkt het vooral dat hij er toch veel meer onder lijdt dan hij in interviews en tweets laat blijken, en dat terugslaan zijn coping mechanisme is. Maar slim kan je het niet noemen.
Welke paljas heeft ooit die wijknamen uitgevonden.
Sorry maar dit is een echte troll actie tegen de LGBTQ+ gemeenschap![]()
Ja, maar jij geeft de meest nadelige, dus als we onze interpretaties samengooien zullen we misschien ergens in het midden landen.Je moet toch zelf ook beseffen dat je in deze de meest voordelige interpretatie geeft aan deze "actie" van Marc Van Ranst?
Ja, maar jij geeft de meest nadelige, dus als we onze interpretaties samengooien zullen we misschien ergens in het midden landen.
Dus hij kan ergens in een donker hol in Grote Homo zitten?Groot Homo - Wikipedia
nl.wikipedia.org
Geez wat een idioot.![]()
Marc Van Ranst jaagt aanhangers Jürgen Conings op stang in Telegramgroep: “Niveau nihil, maar ja, wat hadden we verwacht”
Viroloog Marc Van Ranst is in de nacht van dinsdag op woensdag opgedoken op berichtendienst Telegram in een groep van aanhangers van de voortvluchtige beroepsmilitair Jürgen Conings. Daar daagde hij de aanwezigen uit met enkele commentaren, zo ontdekte VRT NWS. Van Ranst bevestigde aan de...www.hln.be
Marc Van Ranst jaagt aanhangers Jürgen Conings op stang in Telegramgroep: “Niveau nihil, maar ja, wat hadden we verwacht”
Toch ook een klein kind, die MVR.
Is dat een blunder? Ze vinden iets en onderzoeken het. Toch niet heel bijzonder. Eerder de normale manier hoe zoiets werkt. Het zou vooral een blunder zijn moesten ze zonder onderzoek ervanuit gaan dat het sowieso niet van Jürgen was.Het blunderboek blijft dus opengaan:
- Denken dat JC zijn lunchpakketje gaat meenemen in ne frigobox met paar half opgeslorpte cola's.
Ziede de jurgen er al zitten met z'n bokes in zijn hand op richting den E314. Enkel het strandstoeltje
- denken dat JC naast zijne frigobox ook een heel tent heeft zitten. Ze doen precies of die zit daar wat te kamperen.
Geen goesting om over MVR nog ééniets over te zeggen.
Wellicht ben ik te simpel maar waarom zou een militair met onderduiktechnieken materiaal -dus halflege cola- laten staan? Alsof niet het allereerste is waar hij aan denkt dat er een horde speurhonden achter zijn gat gaan zitten. Dan heb ik het nog niet over de logistieke operatie om dat allemaal onopgemerkt daar te krijgen van frigobox tot tent. Ik denk dat we dan onze rambo echt veel te veel krediet aan het geven zijn.Is dat een blunder? Ze vinden iets en onderzoeken het. Toch niet heel bijzonder. Eerder de normale manier hoe zoiets werkt. Het zou vooral een blunder zijn moesten ze zonder onderzoek ervanuit gaan dat het sowieso niet van Jürgen was.
Hoeveel unsure emoticons moet ik er nog bij zetten?Waarom? Je hebt grote en kleine homo's? Ik zie het probleem niet zelfs al zou het géén verbastering zijn van Joseph Haumont zoals Sir. Killalot uitlegt met die link.
Men is er ondertussen wel vrij zeker van dat hij zijn acties minutieus voorbereid heeft, en ik denk niet dat hij 's nachts een zaklamp nodig heeft om een tentje of bivak op te zetten, zeker gezien zijn training. Maar mij lijkt het ook straf dat hij echt zo'n huisje gemaakt zou hebben in een bos waarvan hij zeker moest weten dat ze daar gingen zoeken. Zulke mannen slapen in een put onder de grond, in een ghilly-suit of gewoon niet.Dan heb ik het nog niet over de logistieke operatie om dat allemaal onopgemerkt daar te krijgen van frigobox tot tent. Ik denk dat we dan onze rambo echt veel te veel krediet aan het geven zijn.
Dát ze het onderzoeken is echt een gevalletje no shit sherlock... maar de twijfel laten uitschijnen in een persconferentie, lol.Men is er ondertussen wel vrij zeker van dat hij zijn acties minutieus voorbereid heeft, en ik denk niet dat hij 's nachts een zaklamp nodig heeft om een tentje of bivak op te zetten, zeker gezien zijn training. Maar mij lijkt het ook straf dat hij echt zo'n huisje gemaakt zou hebben in een bos waarvan hij zeker moest weten dat ze daar gingen zoeken. Zulke mannen slapen in een put onder de grond, in een ghilly-suit of gewoon niet.
Is dat niet gewoon training, en een degelijk vooronderzoek voeren?Ik denk dat er velen benieuwd zijn naar hoe hij dat allemaal gedaan heeft.