Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
120 km² is groot hé en die honden rieken ook geen lijk op kilometers afstand.Hebben die dan niet met lijkhonden gezocht, bijvoorbeeld? Allee ik ken er weinig van maar![]()
Als dit leidt tot een betere digitale wetgeving omtrent het bestraffen van mensen die bv. oproepen tot geweld of doodsbedreigingen versturen, dan kan ik dat alleen maar toejuichen. Ik snap dat veel mensen het internet beschouwen als het wilde westen waar iedereen anoniem het beest mag uithangen maar gezond is dat toch echt niet.Een hele heisa om "niks" misschien maar ondertussen wel een haatspraakwet aka opruiwet aka subjectieve clusterfuck in de versnelling.
De alu-hoedjes die riepen dat men de coronacrisis ging misbruiken om mensen nog meer te onderdrukken zullen blij zijn...
Subjectieve wetgeving is een klucht verzonnen door wereldvreemde ministers. Zoiets inkapselen duwt het nog dieper in de anonieme krochten.Als dit leidt tot een betere digitale wetgeving omtrent het bestraffen van mensen die bv. oproepen tot geweld of doodsbedreigingen versturen, dan kan ik dat alleen maar toejuichen. Ik snap dat veel mensen het internet beschouwen als het wilde westen waar iedereen anoniem het beest mag uithangen maar gezond is dat toch echt niet.
Het gaat niet om mensen die oproepen tot geweld of doodsbedreigingen. Dat is allemaal al perfect strafbaar onder de huidige wetgeving. Het voorstel gaat over het verder uitbreiden van wat bestraft kan worden naar subjectieve begrippen als hatespeech en fake news.Als dit leidt tot een betere digitale wetgeving omtrent het bestraffen van mensen die bv. oproepen tot geweld of doodsbedreigingen versturen, dan kan ik dat alleen maar toejuichen. Ik snap dat veel mensen het internet beschouwen als het wilde westen waar iedereen anoniem het beest mag uithangen maar gezond is dat toch echt niet.
Belangrijke distinctie: dat is bestrafbaar in theorie maar het wordt zelden of nooit toegepast.Het gaat niet om mensen die oproepen tot geweld of doodsbedreigingen. Dat is allemaal al perfect bestrafbaar onder de huidige wetgeving. Het voorstel gaat over het verder uitbreiden van wat bestraft kan worden naar subjectieve begrippen als hatespeech en fake news.
Het gevaar is dat die "betere digitale wetgeving" de garanties die de vrijheid van meningsuiting beschermen verder zullen afbreken.Als dit leidt tot een betere digitale wetgeving omtrent het bestraffen van mensen die bv. oproepen tot geweld of doodsbedreigingen versturen, dan kan ik dat alleen maar toejuichen.
Inderdaad, zou dat grote stap zijn mochten ze consequent organisaties bestraffen die zich er schuldig aanmaken. Eenzame anomieme roepers op het internet zou een onbegonnen taak zijn. Maar neem die organisaties weg en het andere zal hopelijk ook minderen.Belangrijke distinctie: dat is bestrafbaar in theorie maar het wordt zelden of nooit toegepast.

Dat is hier al gepost hoor. Inderdaad, op zijn zachtst gezegd, echt niet slim, maar daarover is iedereen in deze thread het wel eens denk ik.![]()
Marc Van Ranst over "Telegram-discussie": "Misschien doe je dat beter niet, maar ik heb alle recht om te reageren" | VRT NWS Nieuws
"Ik heb alle recht om daar te gaan kijken en mijn gedacht te zeggen als ik dat opportuun vind." Dat zegt viroloog Marc Van Ranst over de berichten die hij gestuurd heeft in een steungroep voor de voortvluchtige militair Jürgen Conings op de chatapplicatie Telegram. Al voegt hij er wel aan toe...www.vrt.be
Marc toch...
Ik wil niet die hele discussie hier opnieuw openbreken, maar soms zoekt hij toch echt ruzie hoor.
Erg vreemd, zo om 3 uur 's nachts dan nog, en 'niet slim' zoals hij zelf achteraf beseft.![]()
Even geduld bij de VRTLIVE IN 3 2 1 : https://www.vrt.be/vrtnws/nl/

Hier DM https://www.demorgen.be/nieuws/kijk...onings-parket-geeft-tekst-en-uitleg~b9b97e10/Even geduld bij de VRT![]()

Wordt het eigenlijk geen tijd om de cel vermiste personen of iets dergelijks in te schakelen?