Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gaudu en Madouas stonden niet in jouw lijstje (EDIT: Cerv zijn lijstje dus)Gaudu en Madouas hebben toch al een goed seizoen gereden. Demare was vorig jaar ook gewoon goed met een pak zeges. Bardet weer eens top 10 in de Tour. Hebben een talent zoals Martinez.
Franse wielrennen heeft al een pak dieper gezeten. Staan ook gewoon 2e in het landenklassement (na Belgie)

Gaudu en Madouas stonden niet in jouw lijstje (EDIT: Cerv zijn lijstje dus)
Ik had het over de Franse renners die einde contract waren en naar Total zouden kunnen gaan.
Demare wint zijn ritjes wel ja (als staat die dit jaar nog droog). En zeker in de Franse koersen zal die wel scoren. Maar die laatste stap om bv. ook in de Tour een rit te winnen, dat ontbreekt voorlopig toch. Maar goed, voor Total lijkt me dat zeker wel een logische kandidaat idd.
Grappig eigenlijk hoe vaak dat ene zinnetje (of een variatie op) moet herhaald worden "Je moet het ook nog doen/je moet nog kunnen/...".Je moet het ook nog doen natuurlijk... Zondag was hij wel de enige die Wout kon volgen. Net zoals vorig jaar in de E3. In de Tour vorig jaar moet je het ook nog kunnen afmaken natuurlijk, dat was knap gedaan. Laporte is gewoon een hele sterke renner.

Ik denk niet dat er veel twijfel moet zijn over een contractverlenging. Het is niet dat Jumbo geen diepe zakken heeft en voor een renner van hun Tour selectie gaan ze ook net iets meer doen vermoed ik.
)En Nico Mattan zag er toch al wat zattekes uit was mijn indruk.. en kwam dan ook nog eens niet overeen met MarijnSuper interessante Vive le vélo "Leve de ronde". Half uur verhaaltjes over VDB die vaste klant was in het café. Nog eens 10min herhaling van Karl zijn geschiedenis les van gisteren. Even terug blikken naar Mattan zijn overwinning in GW en Sammy in het zog van Biniam om dan af te sluiten met een pronostiekje.![]()

Op dit moment zijn de weersvoorspellingen goed voor zowel DDV als Ronde van Vlaanderen. Donderdag, vrijdag en zaterdag veel regen, maar zondag droog. Ik hoop toch stiekem dat dat nog verandert.
Ik niet. Niks vervelender dan een ganse wedstrijd op zwarte jasjes te moeten kijken.
- Nu de grote 3 er niet zijn , kan Alaphilippe nog eens meedoen voor een overwinning?
U zei?Morgen nog eens een koers die Janneke en Mieke kunnen winnen
Benieuwd eigenlijk al naar morgen met wat vragen:
- Benieuwd of Jumbo nog een vrij grote belgische kasseiklassieker kan winnen (met eventueel nog een andere winnaar dan dat ze reeds hebben).
- Kan Laporte wel winnen zonder hulp van WVA
- De terugkeer van Pidock
- Nu de grote 3 niet zijn , kan Alaphilippe nog eens meedoen voor een overwinning?
- Kan De lie nog eens bevestigen na zijn fantastische openingsweekend ?

Ik denk dat PatLef met Alaphilippe en Asgreen in het achterhoofd in de toekomst wel opnieuw zéér goed gaat nadenken over (zware) contracten langer dan 2 jaar tbh...Nog iemand die Total zou kunnen kopen.
Als hij niet gaat presteren zal PatLef wel naar Bernaudeau bellen dat hij gerust Julian mag overpakken en daarna Julian buitenpesten.
Lijkt me momenteel de nagel aan zijn doodskist nu hij niet meer tot presteren komt.
Algemene visie van het publiekU zei?![]()

Ik denk dat PatLef met Alaphilippe en Asgreen in het achterhoofd in de toekomst wel opnieuw zéér goed gaat nadenken over (zware) contracten langer dan 2 jaar tbh...
Maar ik ga er niet vanuit dat Alaphilippe in 2024 niet voor SQS rijd.
Maar Patlef is ook van mening dat je geen slechter contract kunt geven dan huidige.
Dus dan gaan er veel mogen beschikken![]()
Is dat zo? Dan staan Ballerini en Sénéchal zéker op de wipplank.Maar Patlef is ook van mening dat je geen slechter contract kunt geven dan huidige.
Dus dan gaan er veel mogen beschikken![]()
Pogacar ligt idd voor 5 of 6 jaar vast bij UAE maar dat is ondertussen wel een safe bet, hij is zó goed en zo intrinsiek gemotiveerd dat daar relatief weinig risico aan vast hangt. En bij een zware val oid is UAE wrs wel verzekerd.Weinig keuze. Lange contracten zijn meer en meer standaard. Pogacar kreeg er zelfs eentje van 5 jaar zeker? Dan kun je het niet maken een 2-voudig WK proberen een kort contractje te geven.