Vlaamse Heilige Wielerweek 22/03 - 02/04

Waarom is iedereen er zo van overtuigd dat WVA het minst kans maakt op winst deze zondag, van de heilige drie? Dat (tijdelijk) lossen op de hellingen betekent niet game over imo. Kans is niet onbestaande dat hij terug bij het duo geraakt.

Pogiboy moet alleen aankomen
MVDP moet best van WVA af
WVA mag niet gelost worden

Op zich zijn er dan niet zoveel scenario's denkbaar.

Pogi en MVDP die wegrijden na de helling en weg blijven, is helemaal niet interessant voor Pogi want die verliest gewoon de sprint. Dus waarom vol meerijden voor een quasi zekere tweede plaats? Volgens mij gaan we nog andere zaken zien.

Waarom is iedereen er zo van overtuigd dat WVA het minst kans maakt op winst deze zondag, van de heilige drie? Dat (tijdelijk) lossen op de hellingen betekent niet game over imo. Kans is niet onbestaande dat hij terug bij het duo geraakt.

Pogiboy moet alleen aankomen
MVDP moet best van WVA af
WVA mag niet gelost worden

Op zich zijn er dan niet zoveel scenario's denkbaar.

Pogi en MVDP die wegrijden na de helling en weg blijven, is helemaal niet interessant voor Pogi want die verliest gewoon de sprint. Dus waarom vol meerijden voor een quasi zekere tweede plaats? Volgens mij gaan we nog andere zaken zien.
Dachten we dat bij Asgreen ook niet dat die geen kans maakte in de sprint? :unsure:
Op OS was het tussen WVA en Pogacar in de sprint ook heel nipt bv, in Luik verliest Wout ook de sprint voor plek 2 (ok andere koersen en groepjes maar soit)

- RVV is normaal lastiger dan E3.
- Pogi zal normaal een lastigere koers van maken om alleen aan te komen (was vorig jaar bijna gelukt).
- Pogi zal door de lastigere koers minder fouten maken zoals in de E3 (zelf moeten terugkomen)
- Pogi en MVDP zullen nu wel doorrijden als hij eraf ligt.
- Normaal zal er geen moto vallen.

Maar ik hoop dat ik fout ben en dat wout wint !
of de zege schenkt aan Laporte of Van Hooydonck

- Pogi en MVDP zullen nu wel doorrijden als hij eraf ligt.

Blijft toch echt een serieuze veronderstelling imo. Zouden zijn winstkansen hoger zijn in een groepje van twee dan een groepje van drie? Hij heeft de "minste" sprint dus zou dan ook kunnen opteren voor enkele serieuze cartouches om weg te springen uit dat groepje. Wat altijd kan, want iedereen zit op zijn tandvlees aan het einde, alleen pogi wordt niet moe.

Het is gewoon interessant dat ze alle drie eigenlijk baat hebben bij een compleet verschillend scenario.

Quickstep weer nergens te zien, Lefevere moet nu toch echt bijna groen zien van frustratie.

? Wat is er dan wel veranderd sinds zondag? In een week tijd gaan die geen betere benen vinden hé. Je kan niet blijven op dezelfde nagel kloppen. Het gaat niet van QS komen in de kasseienmonumenten. Gaat hopen zijn dat Evenepoel nog eens kan uitpakken in LBL en voor de rest snel naar het volgende deel van het seizoen. (De GTs). Ik denk dat Lefevere redelijk rustig blijft en gewoon wel straks bij de contract besprekingen zijn conclusies gaat trekken.

Enkel Alpecin op de afspraak eigenlijk.

Of ja Lotto nog cv, kun je nog zeggen dat de kopman zelf niet goed genoeg was, maar als team in de breedte wel.

QS weer dramatisch en Intermarché is ook weeral niet te zien precies?

Trek ook wel een enorm domme koers gereden.

Terug
Bovenaan