Voetbalshirts

ik vind het totaal niet bij Brugge passen, tbh.
nu goed, onze gele pasten 10 jaar geleden ook niet bij ons, nu is dat zowat onze vaste 3de kleur. (maar dat zie ik dus niet met deze kleur gebeuren voor Brugge)

Proper shirts.

Die roze sticker op het eerst vind ik wel niks. Maar goed, onze tweede shirts zijn het ook niet.

Beerschot Away Shirts:

Een van de enige dingen die ze bij ons goed doen.

365389656_767811292012876_8789379488436062355_n.jpg

365429740_767811268679545_3603878790694292243_n.jpg

Spuuglelijk shirt, sorry.
Ik hoop dat het er beter uitziet in het echt dan op die foto.
Je bedoelt dat je het lelijk vindt? Wat volledig te verantwoorden is hé.

Maar veel mensen vinden het weldegelijk een knap shirt. ;) Smaken enzo.

Vind dat altijd raar geformuleerd als mensen gaan beweren dat iets lelijk is. En dat heb ik wss zelf ook al gedaan hoor. :)

Je bedoelt dat je het lelijk vindt? Wat volledig te verantwoorden is hé.

Maar veel mensen vinden het weldegelijk een knap shirt. ;) Smaken enzo.

Vind dat altijd raar geformuleerd als mensen gaan beweren dat iets lelijk is. En dat heb ik wss zelf ook al gedaan hoor. :)

Ik deel geen meningen, alleen feiten.

Je vindt het raar als mensen iets lelijk vinden, maar niet als ze iets mooi vinden? Dat vind ik pas raar! En wil dat dan zeggen dat je vindt dat er bijvoorbeeld geen lelijke vrouwen rond lopen op deze aardbol?

Je vindt het raar als mensen iets lelijk vinden, maar niet als ze iets mooi vinden? Dat vind ik pas raar! En wil dat dan zeggen dat je vindt dat er bijvoorbeeld geen lelijke vrouwen rond lopen op deze aardbol?
Geldt uiteraard ook voor iets wat mensen mooi vinden, al vallen woorden als spuuglelijk gewoon meer op waardoor ze mss meer opvallen.

Geldt uiteraard ook voor iets wat mensen mooi vinden, al vallen woorden als spuuglelijk gewoon meer op waardoor ze mss meer opvallen.

De manier waarop die diamanten en de schijn ervan verwerkt zijn in dat shirt, doet gewoon pijn aan mijn ogen. En er zijn precies een aantal lelijke alien gezichtjes (sorry dat ik dat woord weer gebruik) in verwerkt.

3PleihS.png

De manier waarop die diamanten en de schijn ervan verwerkt zijn in dat shirt, doet gewoon pijn aan mijn ogen. En er zijn precies een aantal lelijke alien gezichtjes (sorry dat ik dat woord weer gebruik) in verwerkt.

3PleihS.png
Excuses NIET aanvaaaaaard.

Nee, je mag dit gerust lelijk vinden hoor. Alleen wil dat niet zeggen dat het lelijk is.

Gij beweert dat ge feiten aanhaalt. Of ge een shirt mooi of lelijk vindt kan nooit een feit zijn. Nooit. Dat is altijd smaak.

Terug
Bovenaan