Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
. Jari
.Wel het minste 3de shirt van de laatste 4 jaar imo. Geweldige voorstelling Idd.
Het mooiste shirt van dit seizoen imo. Dat filmpje. Jari
![]()
![]()
.
Dat is waar, maar wel leuk dat er weer een verhaal achter zit.Wel het minste 3de shirt van de laatste 4 jaar imo. Geweldige voorstelling Idd.
Idd, altijd zo zonde als dat verhaal ontbreekt. Zoals bij de shirts van Anderlecht dit seizoen!Dat is waar, maar wel leuk dat er weer een verhaal achter zit.
Je bedoelt dat je het lelijk vindt? Wat volledig te verantwoorden is hé.Spuuglelijk shirt, sorry.
Ik hoop dat het er beter uitziet in het echt dan op die foto.
Smaken enzo.
Je bedoelt dat je het lelijk vindt? Wat volledig te verantwoorden is hé.
Maar veel mensen vinden het weldegelijk een knap shirt.Smaken enzo.
Vind dat altijd raar geformuleerd als mensen gaan beweren dat iets lelijk is. En dat heb ik wss zelf ook al gedaan hoor.![]()
Geldt uiteraard ook voor iets wat mensen mooi vinden, al vallen woorden als spuuglelijk gewoon meer op waardoor ze mss meer opvallen.Ik deel geen meningen, alleen feiten.
Je vindt het raar als mensen iets lelijk vinden, maar niet als ze iets mooi vinden? Dat vind ik pas raar! En wil dat dan zeggen dat je vindt dat er bijvoorbeeld geen lelijke vrouwen rond lopen op deze aardbol?
Geldt uiteraard ook voor iets wat mensen mooi vinden, al vallen woorden als spuuglelijk gewoon meer op waardoor ze mss meer opvallen.
Excuses NIET aanvaaaaaard.De manier waarop die diamanten en de schijn ervan verwerkt zijn in dat shirt, doet gewoon pijn aan mijn ogen. En er zijn precies een aantal lelijke alien gezichtjes (sorry dat ik dat woord weer gebruik) in verwerkt.
![]()
Alleen wil dat niet zeggen dat het lelijk is.

Gij beweert dat ge feiten aanhaalt. Of ge een shirt mooi of lelijk vindt kan nooit een feit zijn. Nooit. Dat is altijd smaak.Ik deel geen meningen, alleen feiten.
Je vindt het raar als mensen iets lelijk vinden, maar niet als ze iets mooi vinden? Dat vind ik pas raar! En wil dat dan zeggen dat je vindt dat er bijvoorbeeld geen lelijke vrouwen rond lopen op deze aardbol?