Ik vind ze alle vier niet wauw maar ook niet lelijk, dat zilver naar mijn.mening vind ik het mooist eigen smaak.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja dan zijn de kleuren paars wit wegIk vind ze alle vier niet wauw maar ook niet lelijk, dat zilver naar mijn.mening vind ik het mooist eigen smaak.

Heeft er niet iets mee te maken vind het gewoon speciaal en niet alledaags.Ja dan zijn de kleuren paars wit weg![]()
Gewoon nog het logo en elke verwijzing weg en het is een toppertjeJa dan zijn de kleuren paars wit weg![]()
Ik vind het wat Retro Engels , niks mis mee , maar het grijze is inderdaad het mooist , alleen die sponsoring op die shirts ....Ik vind ze alle vier niet wauw maar ook niet lelijk, dat zilver naar mijn.mening vind ik het mooist eigen smaak.
Is dat thuisshirt het shirt dat voornamelijk zwart is? Want dat vind ik toch op weinig trekken. Dat zwart is veel te overheersendNieuw thuisshirt van Club is ook bekend gemaakt. In tegenstelling tot het uitshirt vind ik het wel heel knap.
Ja idd. Ik vind het niet erg dat het eens wat zwarter is.Is dat thuisshirt het shirt dat voornamelijk zwart is? Want dat vind ik toch op weinig trekken. Dat zwart is veel te overheersend
Ieder zijn ding natuurlijk maar dan vond ik die van vorig jaar veel mooier.Ja idd. Ik vind het niet erg dat het eens wat zwarter is.
Nog niet in het echt gezien. Maar ik vind ze wel iets hebbenIeder zijn ding natuurlijk maar dan vond ik die van vorig jaar veel mooier.

Vind ik ook, ben er ook geen fan van.Is dat thuisshirt het shirt dat voornamelijk zwart is? Want dat vind ik toch op weinig trekken. Dat zwart is veel te overheersend
STVV heeft zijn best gedaan!![]()
Gewaagde designs, spotprijs bij Dender en waarom Union niét verandert: de nieuwe truitjes van de eersteklassers (en hoeveel ze kosten) | sporza
Nieuw seizoen, nieuwe shirtjes. Heel wat eersteklassers showden de voorbije weken hun frisse outfits voor komend seizoen. Terwijl veel clubs voor retro gaan, pakten ploegen als La Louvière en STVV uit met gewaagde ontwerpen. Opvallend: landskampioen Union speelt straks - om een nobele reden - in...sporza.be
Eigenlijk zouden meer ploegen het voorbeeld van Union mogen volgen.
Lijkt mij wel beter dan andere jaren, nee?als ze bij Gent echt gaan denken dat ik dààrvoor 80€ dok, dan denken ze waarschijnlijk ook dat ze kampioen gaan spelen.
Zal aangeschaft worden, weliswaar een wss fake versie die er hetzelfde uitziet, die ik voor een prikje op vinted zal vinden binnen een paar weken.
Ben wel fan van de kleurencombinatie![]()