Voetbalshirts

Ik vind ze alle vier niet wauw maar ook niet lelijk, dat zilver naar mijn.mening vind ik het mooist eigen smaak.
Ik vind het wat Retro Engels , niks mis mee , maar het grijze is inderdaad het mooist , alleen die sponsoring op die shirts ....

Samenwerking met Stromae vink dan wel vet

Ik vind die paarse shirt echt wel mooi en zou ik zo direct kopen. Zal ze hier spijtig genoeg wel niet vinden denk.

Nieuw thuisshirt van Club is ook bekend gemaakt. In tegenstelling tot het uitshirt vind ik het wel heel knap.

Eigenlijk zouden meer ploegen het voorbeeld van Union mogen volgen.

Eigenlijk zouden meer ploegen het voorbeeld van Union mogen volgen.
STVV heeft zijn best gedaan!

Eigenlijk wel veel lelijke shirts dit seizoen.

als ze bij Gent echt gaan denken dat ik dààrvoor 80€ dok, dan denken ze waarschijnlijk ook dat ze kampioen gaan spelen.

als ze bij Gent echt gaan denken dat ik dààrvoor 80€ dok, dan denken ze waarschijnlijk ook dat ze kampioen gaan spelen.
Lijkt mij wel beter dan andere jaren, nee?

Bij Craft lijkt het soms geen slechte zaak dat ze het wat soberder aanpakken.

Is er ook weer een fluogeel gedrocht bij?

Die grote 7 van vorig jaar was discutable, maar de jaren ervoor waren ze wel goed, imo.

Afaik enkel de blauwe en de witte, maar de webshop is niet up-to-date, en ik ben niet naar de kick off op St baafs geweest

Ben wel fan van de kleurencombinatie :love:
Zal aangeschaft worden, weliswaar een wss fake versie die er hetzelfde uitziet, die ik voor een prikje op vinted zal vinden binnen een paar weken.

Nieuwe thuisshirt en speciaal shirt voor de verjaardag staan daar ook op. Sowieso fakes, maar zien er op het eerste zicht wel goeie fakes uit.

Iemand die weet of er nog een 3de shirt van Club Brugge komt? Niet echt fan van thuis en uitshirt dit jaar. Thuis: zwart overheerst en uit: precies AA Gent met de kleurcombinatie.

Terug
Bovenaan