Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Was een stuiptrekking precies.De Lie duidelijk geen goede dag.
Sagan daarentegen. Waar komt dat vandaan zeg?
Waar is trouwens die "hippe" wedstrijd info van gisteren naar toe?
Andere organisatie zeker?
Blijkbaar niet.Is dat niet de VRT die dat erop zet?
Ik ging daar ook van uit daarom dat ik het vroeg, misschien levert Flanders Classics hun eigen stijl mee en KBK niet dus dan doet Sporza het zelf?Is dat niet de VRT die dat erop zet?
Blijkbaar niet.
Flcs stond er overal door als je goed keek. Moet iets nieuws zijn van flanders classics
Ik ging daar ook van uit daarom dat ik het vroeg, misschien levert Flanders Classics hun eigen stijl mee en KBK niet dus dan doet Sporza het zelf?
Lang voordeel van de twijfel gegeven aan TJV maar nu gaat het er toch los over: met 2 mee en beide zonder handschoenen terwijl het pokkekoud is!

Glühwein in de bidon?De nieuwe super EPO is dus een product met als bijwerking warme handen. Iemand thuis in de medische wereld die weet welk product het zou kunnen zijn?![]()
Je zegt daar nu zoiets maar dat is toch niet serieus…Lang voordeel van de twijfel gegeven aan TJV maar nu gaat het er toch los over: met 2 mee en beide zonder handschoenen terwijl het pokkekoud is!
Gaat daar nu echt niemand de lotto's en senechal helpen?
Gaat daar nu echt niemand de lotto's en senechal helpen?