Voorjaar 2023

Wat een topdag gisteren 😍.
3 keer aan de leberg gaan kijken met wat vrienden en daarna afterparty.
Heerlijk dat vlaamse voorjaar dat terug begonnen is.

Blijkbaar niet.
Flcs stond er overal door als je goed keek. Moet iets nieuws zijn van flanders classics

ah is dat die FLCS ik vroeg het me al af wat dat was
Ik ging daar ook van uit daarom dat ik het vroeg, misschien levert Flanders Classics hun eigen stijl mee en KBK niet dus dan doet Sporza het zelf?

Dat zou wel eens kunnen kloppen. Geef me dan toch maar de Sporza stijl.

Lang voordeel van de twijfel gegeven aan TJV maar nu gaat het er toch los over: met 2 mee en beide zonder handschoenen terwijl het pokkekoud is!

De nieuwe super EPO is dus een product met als bijwerking warme handen. Iemand thuis in de medische wereld die weet welk product het zou kunnen zijn? :oi22:

Lang voordeel van de twijfel gegeven aan TJV maar nu gaat het er toch los over: met 2 mee en beide zonder handschoenen terwijl het pokkekoud is!
Je zegt daar nu zoiets maar dat is toch niet serieus…
Ik ben daarnet gaan rijden met twee paar handschoenen en mijn vingers vroren er bijna af…

Frison die eraf moet. Veel werk verzet dus logisch ook.
Vandaag een winst voor Benoot?

Gaat daar nu echt niemand de lotto's en senechal helpen?

Echt altijd hetzelfde. Liever 10e worden dan 5e en daarbij iemand anders in het peloton helpen om te winnen. Onbegrijpelijk dat Cofidis en Trek hier niet gewoon een mannetje bij zetten. Ach kalf is nu toch verdronken, maar hadden het gerust 10km geleden kunnen doen.

Overigens de verschillen in de Drome classic zijn wel echt gigantisch, verrassende winnaar ook wel. Perez was los sterkste in koers.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan