Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Michael being Michael vandaag. Wel zot hoe die mannen de Moskesstraat opknallenIk wou al mijn prono voor de Brabantse beginnen opstellen, maar dat is niet nodig precies
Het deelnemersveld gaat er wel ieder jaar op achteruit precies. Gouden kansen voor Matthews, Teuns en Cosnefroy morgen.
pas als ge daar staat te kijken en er wat wielertoeristen passeren voor en na de profs, valt het verschroeiende van de profs u zo hard op.Michael being Michael vandaag. Wel zot hoe die mannen de Moskesstraat opknallenpas als ge daar staat te kijken en er wat wielertoeristen passeren voor en na de profs, valt het verschroeiende van de profs u zo hard op.
Benieuwd wat zijn volgende wedstrijd dan zal zijn. Als Vingegaard niet fit geraakt voor TDF kan WVA misschien gaan als kopmanVan Aert nu dus ook met zekerheid niet naar de Giro.

Ik vrees voor de zaak voor Vingegaard, als ge hoort dat hij van't weekend nog op intensieve lag door inwendige bloedingen en een klaplong en dat zijn operatie moest uitgesteld worden. Hij heeft het ziekenhuis nog altijd niet verlaten blijkbaar.
Zelfs al kan hij de Tour rijden, dat gaat dan toch denk ik niet de Vingegaard van vorig jaar zijn.

Gewoon zoals zijn laatste wedstrijden: vallenMaar valt dan te zien met welke ambitie hij aan de start van de Tour komt, want hij zal haast met niemand moeten houden.
Gaat hij het dan relatief rustig aanpakken en heel gericht ritten uitpikken? Gaat dat voldoende zijn voor de sponsor?
Of Gaat hij er vol tegenaan in de hoop meerdere ritten te kunnen winnen? En gaat hij met zijn kwaliteiten dan toch al niet snel in het groen zitten? En wat dan? Dan is er van vroegtijdig uitstappen geen sprake meer.

Is vooral door voorste tandwielen en je kan daar limiet op leggenDeze week las ik ergens in een column of een artikel in de krant dat de renners tegenwoordig zeer hoge versnellingen trappen. Kan die snelheid in het peloton er dan niet uitgehaald worden door ze vanachter met enkele tanden meer te laten rijden?
De juniors rijden 52X14 en daar rijden ze ook soms +45km/h gemiddeld. Dat is niet echt een oplossing. Die grotere versnelling is er vooral om een betere kettinglijn te krijgen.Deze week las ik ergens in een column of een artikel in de krant dat de renners tegenwoordig zeer hoge versnellingen trappen. Kan die snelheid in het peloton er dan niet uitgehaald worden door ze vanachter met enkele tanden meer te laten rijden?
Het is wel een oplossing voor afdalingen en dat is waar sommige renners ook op doelen. Vroeger reed men daar rustig in in één lijn naar beneden, nu steken sommige ploegen grotere versnellingen zodat ze daar ook weer wat sneller kunnen gaan rijden en anderen onder druk kunnen zetten. Het is vreemd dat je nog altijd kan bijtrappen als je 90km/u naar beneden rijdt.De juniors rijden 52X14 en daar rijden ze ook soms +45km/h gemiddeld. Dat is niet echt een oplossing. Die grotere versnelling is er vooral om een betere kettinglijn te krijgen.