Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zeg diene Rex, heeft QS overdreven over die zijn blessures of hoe is dit mogelijk? Was zogezegd einde voorjaar met zijn gebroken rug ma 4 weken later is die in goede vorm?
Hoezo, we hebben toch totaal geen referentie van vandaag? Hij koerste alert mee vooraan en reed dan lek voor dat hij zelf nog iets kon doen.Gaat pijn doen voor Wout op zaterdag, niveauverschil gaat gigantisch zijn in de strade![]()
Ik zou nochtans gezworen hebben dat het Wout was die in Parijs-Roubaix '25,
op cruciale momenten moest passen toen Pogi en Matje aanvielen.
In het Bos van Wallers zakte hij er compleet door en moest lossen.
Zou wel kunnen maar ik herinner mij ook een moment veel dieper in de finale waar hij in een groep zit met oa Brennan nog en daar eigenlijk precies plots vierkant uit de wielen gereden wordt om dan wat verderop toch weer terug in die groep te zitten. Zijn Roubaix was alleszins een héél vreemde koers en niet op het niveau dat hij de week voordien in de RvV wel nog haalde.
Daarom dat ik ook zeg als hij in orde is.
Roubaix daar was hij gewoon niet in orde, reed daar een vreemde koers. Maar goed uiteindelijk nog 4de geworden dus zo slecht ben je dan ook weer niet.
Maar heel dat voorjaar 2025 was hij toch zeker vaak in orde, maar op één of andere manier was er iemand beter of blokkeerde hij.
Voor hetzelfde geld won hij gewoon in DDV en Brabantse pijl, waar hij kort bij was voor alle duidelijkheid. In de Amstel ook best of the rest..
Mijn gevoel zegt toch ook dat hij niet gaat kunnen volgen.Hoezo, we hebben toch totaal geen referentie van vandaag? Hij koerste alert mee vooraan en reed dan lek voor dat hij zelf nog iets kon doen.
Toppers?Mijn gevoel zegt toch ook dat hij niet gaat kunnen volgen.
1. Die enkelbreuk waardoor vol doortrappen toch wel redelijk lang niet ging.
2. Kleine week plat op bed door buikgriep. Daar verzwakt je toch ook wat van.
Dat hij een tijdje vooraan meedeed wil absoluut niet zeggen dat hij toppers kan volgen.
als Pogacar er op 90km ervan doorgaat kan toch niemand niet volgen, ziek geweeest of niet.De 3de plaats in San Remo ligt zomaar voor het grijpen!Matthews ook out , beide polsen gebroken op training.
Jammer wel , was altijd spannend of hij de sprint ging winnen van het eerstvolgende peloton.

De laatste keer dat hij er startte dateert al van 2021. Dus zo gek is het toch ook niet?Vreemd dat Bernal niet start in de Strade, zonder echt duidelijke communicatie (dat hij ziek is ofzo).
De laatste keer dat hij er startte dateert al van 2021. Dus zo gek is het toch ook niet?
En wegblijven uit koersen waar Pogacar start gaan we nog wel vaker zien zeker.