D
Deleted member 95
Guest
Ja die Italianen man, ze kunnen goed koken en ze hebben een schoon land maar verder kunt ge daar toch eens echt niets van verwachten he.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja die Italianen man, ze kunnen goed koken en ze hebben een schoon land maar verder kunt ge daar toch eens echt niets van verwachten he.
9e plaats nog in zelfde tijd van Pogacar... Mooie aankomst maar wat een slechte regie5km zonder beeld van de favorieten
Evenepoel mee met Pogi schade valt dus mee

En nog schoon vrouwen ookJa die Italianen man, ze kunnen goed koken en ze hebben een schoon land maar verder kunt ge daar toch eens echt niets van verwachten he.

Dat is toch totaal niet te vergelijken met de Strade of de Tirreno?Iedereen precies de Ronde van Limburg en de Brussels Cycling Classic vorig jaar al vergeten? Dat was minstens even genant hoor.
Ja, die hebben ook een gigantische GPS die de weg aanwijst. Zitten ook niet in volle finale en tegen hun max hartslag aan natuurlijk. Leek mij ook wat na een rechtse bocht in de afdaling waardoor die motor even uit beeld was.De moto voor hem heeft nochtans wel de goede weg gevolgd?
Klopt, ze waren met hun 3 weg.. kans was er nog dat ze dan Barguil zouden pakken mss. Jammer..Respect voor de winst van Barguil, maar er mochten gerust wat beelden van de favorieten tussen hoor.
Remco was er terug bij gekomen, volledig buiten beeld.
Als ze niet verkeerd waren gereden had ik het nog wel eens laten zien.
Dat is toch totaal niet te vergelijken met de Strade of de Tirreno?
Hij moest plots een gat dichtrijden op het einde (Ineens +-20 sec achter op Pogacar op een gegeven moment naar het schijnt),Remco zag er uiteindelijk wel goed uit bij die aanval. Misschien wat schrik om gecounterd te worden als hij te vroeg aan ging? Is volgens mij ook wel zijn sterkte om op die laatste vlakkere stukken waar iedereen stuk gaat aan te vallen. Benieuwd voor morgen. Ik snap wel niet dat ze aankomsten willen leggen na afdalingen. Voor mij moeten ze de risico's daar niet voor opzoeken.

Dat is allemaal wel waar, maar je mag van een WorldTour-koers als Tirreno-Adriatico toch gewoon beter verwachten dan - met alle respect - de Ronde van fooookking Limburg? Het gaat niet enkel over seingevers maar ook over de regie (élk jaar opnieuw een probleem bij de Strade) en de organisatie in het algemeen (zie ook die bimbo's die ze elk jaar bij de Giro bovenhalen om aan de start wat met hun gat te staan zwaaien). Het is bij die Italiaanse koersen amateurisme troef wat dat betreft en dat is doodzonde want voor de rest horen die stuk voor stuk bij de schoonste koersen van het jaar, iets wat je wederom niet kan zeggen over de twee voorbeelden die jij aanhaalt.Ik zie mensen uithalen naar Italië terwijl het in België ook gebeurd. Beetje hypocriet imo. Brussels Cycling Classic ook gewoon een koers die groot genoeg is om niet van die zever te hebben, maar daar gebeurde het ook. In de Ronde van Limburg op 500m van de streep een seingever die rare dingen doet. Kan gewoon overal gebeuren. Er staat voor een reden in het UCI reglement dat elke renner het parcours moet kennen. Bullshit natuurlijk hé (want onmogelijk), maar het werd vorig jaar wel als excuus aangehaald (ook door QS btw na de zege van Evenepoel in Brussel).

Dat is allemaal wel waar, maar je mag van een WorldTour-koers als Tirreno-Adriatico toch gewoon beter verwachten dan - met alle respect - de Ronde van fooookking Limburg? Het gaat niet enkel over seingevers maar ook over de regie (élk jaar opnieuw een probleem bij de Strade) en de organisatie in het algemeen (zie ook die bimbo's die ze elk jaar bij de Giro bovenhalen om aan de start wat met hun gat te staan zwaaien). Het is bij die Italiaanse koersen amateurisme troef wat dat betreft en dat is doodzonde want voor de rest horen die stuk voor stuk bij de schoonste koersen van het jaar, iets wat je wederom niet kan zeggen over de twee voorbeelden die jij aanhaalt.
En nogmaals, alles wat je zegt is verder waar he, maar doet hier niet ter zake.![]()
Is toch gewoon objectief een fout van de organisatie? Die seingever staat daar gewoon te slapen. Dat renners het parcours moeten kennen en Barguil dus de terechte winnaar is, is ook waar, maar los daarvan moet je in de WorldTour als organisatie gewoon beter doen. In de Ronde zie ik dit écht niet gebeuren, bijvoorbeeld. De grote verliezer hier is niet Evenepoel, maar de kijker.Over de regie geef ik je 100% gelijk, minder over dat voorval met Evenepoel. Dat vind ik absoluut niet iets typisch aan Italiaanse koersen.
Ik zie mensen uithalen naar Italië terwijl het in België ook gebeurd. Beetje hypocriet imo. Brussels Cycling Classic ook gewoon een koers die groot genoeg is om niet van die zever te hebben, maar daar gebeurde het ook. In de Ronde van Limburg op 500m van de streep een seingever die rare dingen doet. Kan gewoon overal gebeuren. Er staat voor een reden in het UCI reglement dat elke renner het parcours moet kennen. Bullshit natuurlijk hé (want onmogelijk), maar het werd vorig jaar wel als excuus aangehaald (ook door QS btw na de zege van Evenepoel in Brussel).
Allemaal waar, maar daarnaast moet die seingever gewoon wat beter zijn werk doen.Die renners rijden gewoon onder het lint door, wss hangen er pijlen voor de bocht en ze moeten het parcours maar kennen he (boomerang in his face)