Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vroeg ik mij ook al af. De giro kunt ge daar al moeilijk bij zetten door die voorbereiding van toen. De uitleg afwachten dan maar.Te vaak een offday. Waar en wanneer dan?
Meteen lossen op de eerste puist?Of willen lezen wat er staat. Hij zegt gewoon de reden waarom ze rechtdoor reden, namelijk dat hij niets of niemand heeft zien staan. Hij zegt nergens dat het niet zijn eigen schuld is. Dat is gewoon iets dat je er bij verzint.
Swat, benieuwd wat hij vandaag kan doen.

Als dit niet te wijten is aan ziekte of iets anders in die aard, dan is het een geval Tejay Van Garderen en dan kunnen we alle hoop op een GT-klassement opbergen vrees ik.Evenepoel ook echt niet ziek hoor aangezien hij een beetje "herstelt". Gewoon niet goed genoeg.
Over welke korte rondes heb je het dan? Kdenk niet dat Evenepoelhype er is voor de Ronde van België, Polen of BurgosEvenepoel kan zich misschien beter concentreren op de Waalse klassiekers en het kortere rondewerk. Voorlopig kan hij die langdurige inspanning gewoon niet aan.
Pogacar is gewoon de nieuwe Merckx. Of gewoon nog beter. Outstanding ..
Ik stel mij oprecht de vraag hoe sommigen zulke conclusies maken. Van alle kleinere rondes is dit de eerste waar hij een "off-day" heeft. Ik wacht toch graag eerst zijn uitleg af wat er daar gebeurt is. Dat hij op dat moment moet lossen terwijl er nog 30 man zit is niet normaal.Als dit niet te wijten is aan ziekte of iets anders in die aard, dan is het een geval Tejay Van Garderen en dan kunnen we alle hoop op een GT-klassement opbergen vrees ik.
Benieuwd naar de uitleg. Ik ben alleszins al lang gestopt met kijken ondertussen.