Voorjaarsklassiekers 2022

• Onderwerp starter Onderwerp starter Deleted member 14
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Als het nu blijkt niks te zijn dan heeft Jumbo hier ferm onnozel lopen doen, nog erger dan Alpecin met VDP in aanloop naar MSR.
Niet noodzakelijk.

Het kan zo zijn, dat VA zich echt niet goed voelt, maar dat de oorzaak bijvoorbeeld enorme stress is in combinatie met een lichte verkoudheid, en dat hij tegen zondag terug tiptop in orde is omdat de druk wat van de ketel gegaan is.

En een lichte verkoudheid kan perfekt op enkele dagen volledig genezen, zeker als je veel sport en een goed recuperatie en herstelvermogen hebt. U de ene dag rotslecht voelen, en 4 dagen later terug tiptop? De kans is klein maar het kan weldegelijk hoor.

---

Al denk ik dat hij echt wel ziekjes is of was, echter "mist spuiten is ook niet verboden". VDP doet dat toch ook regelmatig. (Terwijl hij dat ook niet nodig heeft, maar dit doet uw stresslevels wel hard zakken)

WA stress? Allez kom... Na het WK in Leuven, zal het wel meevallen.
Is maar raar, zullen Vnvd wel horen.
Maar ik zou niet rijden indien niet aan 90%, zeker niet met zon weer.

Vraag me af of de media dit niet gewoon weer een stuk groter maakt dan het werkelijk is?

Kan zijn dat Wout gewoon heeft aangegeven om uit voorzorg de verkenning te skippen en de media die daar vervolgens een olifant van maakt? Enfin, ze gaan blijkbaar vanavond met nieuws komen dus we'll see.
Ja, vooral bij VTM en HLN springen ze erop als mieren op hun nest.. staat een reporter continu aan het hotel van Jumbo.. om te polsen achter Wout zijn ziekte-toestand en al dan niet-deelname.

Positief blijven. Woutje voor Parijs Roubaix dan maar. Als hij tijdig herstelt, dan kan hij best case met frisse benen aan de start verschijnen.
(Een dikke 2 weken is nipt, maar het kan wel)

Ja, vooral bij VTM en HLN springen ze erop als mieren op hun nest.. staat een reporter continu aan het hotel van Jumbo.. om te polsen achter Wout zijn ziekte-toestand en al dan niet-deelname.
HLN haha ..
Daarstraks stond er op HLN dat VA zeker géén Corona had.
Zonet heeft VA zelf gezegd dat hij Corona heeft. (en staat ondertussen ook al meteen op HLN go figure ...)

Wie heeft nu gelijk? :unsure:

Laatst bewerkt:
Ja, volgens die idiote Stijn Vlaeminck was het al zeker geen corona. :rofl: Flutjournalist.

Ocharme Van Aert. Perfecte voorbereiding, in zijn beste voorjaarsvorm ooit topfavoriet zijn met voor het eerst de sterkste ploeg in steun en dan corona krijgen drie dagen voor de Ronde. Moet afschuwelijk zijn. Ik gun hem Parijs-Roubaix!

Ocharme Van Aert. Perfecte voorbereiding, in zijn beste voorjaarsvorm ooit topfavoriet zijn met voor het eerst de sterkste ploeg in steun en dan corona krijgen drie dagen voor de Ronde. Moet afschuwelijk zijn. Ik gun hem Parijs-Roubaix!
Er zijn ergere dingen in het leven, dus hij moet positief blijven. Maar dit is natuurlijk een serieuze domper / tegenvaller.

Als het corona is dan mag hij dus PR ook vergeten. Zeker met Declerq en Colbrelli gaan ze toch geen risicos meer nemen. En een paar dagen zonder fiets is ook nefast voor je vorm natuurlijk dat haal je niet terug in in 2 weken. Zonde voor VA weeral een jaar zonder kasseiklassieker.

Als Wout spreekt, luistert het volk.

Begrijp ik het nu goed dat hij dus niet start, zuiver omdat het Corona is en het dus niet mag? Op basis van zijn uitleg over de symptomen laat hij precies uitschijnen dat hij gerust zou willen starten? Starten met de gewone griep in je lichaam kan, maar met COVID in je lichaam niet. Blijft toch een aparte vaststelling in dit tijdperk. Het is toch niet meer zoals in het prevaccintijdperk...

Hoe dan ook kijk ik uit naar De Ronde, het wordt een feest!

Als Wout spreekt, luistert het volk.

Begrijp ik het nu goed dat hij dus niet start, zuiver omdat het Corona is en het dus niet mag? Op basis van zijn uitleg over de symptomen laat hij precies uitschijnen dat hij gerust zou willen starten? Starten met de gewone griep in je lichaam kan, maar met COVID in je lichaam niet. Blijft toch een aparte vaststelling in dit tijdperk. Het is toch niet meer zoals in het prevaccintijdperk...

Hoe dan ook kijk ik uit naar De Ronde, het wordt een feest!
De reden staat hierboven. Men wil het risico niet nemen nadat mensen zoals Declerq en Colbrelli (en anderen) hartproblemen kregen.
Dus VA zal eerst uitzieken en daarna uitvoerig getest worden zodat men 100% zeker is dat hij terug in orde is. Zelfs al is hij zondag terug in orde, men gaat / ging dat risico echt NIET nemen!

Ik ben het wel niet mee eens, dat hij vrijwel zeker PR gaat moeten missen. Hij zegt zelf lichte symptomen te hebben dus best case zit hij zondag al gewoon terug op de fiets en doet hij een rustige training (dat mag wel he, zolang het geen zware inspanning is). En mag hij niet naar buiten --> Op de rollen! Daarna hebben ze nog twee weken de tijd om hem uitvoerig te testen. Dat is toch ruim tijd genoeg om al dan niet een GO te kunnen geven?

Natuurlijk bestaat de kans dat hij Parijs Roubaix zal moeten missen, maar ik ben voorlopig nog vrij optimistisch.

Starten met de gewone griep in je lichaam kan, maar met COVID in je lichaam niet.
Omdat Covid kan overslaan op de hartspier, bij griep is dat veel minder. Zeker bij topsporters kan dit gevaarlijk zijn.

De reden staat hierboven. Men wil het risico niet nemen nadat mensen zoals Declerq en Colbrelli (en anderen) hartproblemen kregen.
Dus VA zal eerst uitzieken en daarna uitvoerig getest worden zodat men 100% zeker is dat hij terug in orde is. Zelfs al is hij zondag terug in orde, men gaat / ging dat risico echt NIET nemen!

Ik ben het wel niet mee eens, dat hij vrijwel zeker PR gaat moeten missen. Hij zegt zelf lichte symptomen te hebben dus best case zit hij zondag al gewoon terug op de fiets zit en doet hij een rustige training (dat mag wel he, zolang het geen zware inspanning is) Daarna hebben ze nog twee weken de tijd om hem uitvoerig te testen. Dat is toch ruim tijd genoeg om al dan niet een GO te kunnen geven?

Natuurlijk bestaat de kans dat hij Parijs Roubaix zal moeten missen, maar ik ben voorlopig nog vrij optimistisch.
Zelfs al heeft hij lichte symptomen dan moet hij tot donderdag in isolatie. Een deelname kan dus nooit.

Evenepoel is nog niet ziek geweest voor zover we weten. Ik wil hem in de Waalse koersen zien. Niet ziek worden, Remco!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan