Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Aja Lampaert zou ik ook een sterretje durven geven
Idd... Voor PR zalt ook njet zijn.Ja die 27ste plek in DDV en zijn notering op de 39ste plek in G-W zullen hem vleugels geven. 1 top10 notering in 8deelnames.
Foei foei, zo schaamteloos een tweet copy-pasten zonder bronvermeldingNog voor de neutrale start pech voor Sep Vanmarcke. Hij schuift in een ogenschijnlijk ongevaarlijk deel van zijn woonkamer uit met een hete tas koffie in zijn handen. Hij krabbelt vrij snel recht, maar het is nog onduidelijk of hij vandaag naar de Ronde kan kijken.

Oke dan nietJa die 27ste plek in DDV en zijn notering op de 39ste plek in G-W zullen hem vleugels geven. 1 top10 notering in 7deelnames.
Op basis van wat?Aja Lampaert zou ik ook een sterretje durven geven
En toch denk ik soms aan Michel WuytsKarl weet de sfeer er wel in te houden met die verhalen over euthanasie, leukemie en hartaderbreuken.
En miskramen...Karl weet de sfeer er wel in te houden met die verhalen over euthanasie, leukemie en hartaderbreuken.
echt dat is stuk voor stuk bijzonder jammer al die zaken maar ik hoef echt geen kanker verhaal als ze een berg oprijden in de ronde. hou je dan even twee minuten daarmee bezig aub.Karl weet de sfeer er wel in te houden met die verhalen over euthanasie, leukemie en hartaderbreuken.
Quickstep kan altijd iets meerOp basis van wat?