Voorjaarsklassiekers 2022

• Onderwerp starter Onderwerp starter Deleted member 14
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja die 27ste plek in DDV en zijn notering op de 39ste plek in G-W zullen hem vleugels geven. 1 top10 notering in 8deelnames.
Idd... Voor PR zalt ook njet zijn.
Wel goed voor el tracteur dat er nog mannetjes mee tempo maken, die zal ook nog geen 100% zijn.
Ben benieuwd wie dat er het minst lang gaat kunnen wachten straks om oorlog te maken. Asgreen gaat gewoon volgen.

Nog voor de neutrale start pech voor Sep Vanmarcke. Hij schuift in een ogenschijnlijk ongevaarlijk deel van zijn woonkamer uit met een hete tas koffie in zijn handen. Hij krabbelt vrij snel recht, maar het is nog onduidelijk of hij vandaag naar de Ronde kan kijken.
Foei foei, zo schaamteloos een tweet copy-pasten zonder bronvermelding :nono:

Lol, topwissel van Ineos bij Van Baarle...

Daarstraks was er ook al zo´n wissel waar ze eerst 20 seconden staan te moosen om dan toch te zeggen "ok wisselen van fiets dan maar". Kan mij alleen niet herinneren welke ploeg dat was...

EDIT: koers Sporza... KOERS. Letterlijk niemand zit te wachten op nabeschouwingen van wedstrijden die nog bezig zijn...

Karl weet de sfeer er wel in te houden met die verhalen over euthanasie, leukemie en hartaderbreuken.
echt dat is stuk voor stuk bijzonder jammer al die zaken maar ik hoef echt geen kanker verhaal als ze een berg oprijden in de ronde. hou je dan even twee minuten daarmee bezig aub.

Hier kan ik écht boos van worden hé... Van Gucht tegen Greg vóór de koers: anticiperen. Greg: "whooeee, anticiperen is moeilijk, het blijft vaak lang gesloten, blabla uitvlucht bla uitvlucht..."

Kan je dan gvd maken dat je mee bent als ze hier met 10 wegrijden??? Zeker op "U" helling dan nog...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan