Straddle
Well-known member
Niemand van die “ganse bevolking” zit hier te wachten op die snelheidsbeperking van Groen!, die “voordelen” die jij hier aanhaalt (als ze er al ooit van zouden komen), wegen voor mij niet op tegen de beperking van mijn vrijheden.Een beleid wordt niet enkel voor een @Straddle uitgetekend maar voor een ganse bevolking. Het is feitelijk dat de voordelen groot zijn en dat de snelheidswinst procentueel te verwaarlozen is, al zeker omdat een gelijkmatigere snelheid tussen bijvoorbeeld vrachtwagens en auto’s sowieso tot minder file en ongevallen zal leiden.
Als ik de reacties in het nieuws en van de andere partijen erop nalees denken zij er net hetzrlfde over
Maar Groen! haar extra snelheidsregels komt vanuit een uitgerekend beleid en visie. Waar, akkoord, je het niet hoeft mee eens te zijn.
De slogan van VB is toch gewoon gebaseerd op: ‘hoeveel likes kunnen we hier op krijgen zodanig dat het algoritme ons nog meer op de kaart zet’. Een slimme keuze qua marketing, maar dergelijke voorstellen halen nooit de eindmeet.
Op deze manier is VB zich enorm aan het overbluffen.
Ze creëeren een gigantische supportersclub terwijl ze naast de atletiekpiste commentaar zitten te geven op de huidige atleten. Weet ook dat die supportersclub enorm teleurgesteld gaat zijn als VB aan de start komt en het effectief deelnemen heel anders blijkt dan gepretendeerd op voorhand..