Ge zijt een beetje flauw aant doen. Geef ze eens een paar weken tijd, ze zijn er heus wel mee bezig. Het is al een mooie prestatie dat Duitsland nu al kan aangeven dat ze binnen 8 maand de olie niet meer nodig hebben.Je ontwijkt mijn vraag.je gaf aan dat ze gas en olie elders moeten halen. Vertel me waar we dat gas vandaan halen.
En Duitsland geeft idd aan tegen het einde van het jaar. Vertel me hoe we nu de geldkraan gedeeltelijk kunnen dichtgooien.
Van mij moet de geldkraan niet dicht. Ik zie daar het nut niet van in. Wat Rusland hier niet verkocht krijgt, verkopen ze heus wel ergens anders. Ze staan lang niet zo geisoleerd als ze hier graag laten uitschijnen. Kijk maar naar olie en diamanten. Die 2de kunnen recht naar Dubai en Mumbai. De olie uitvoer naar India is ook al ver5voudigd.
Maar stop alleszins met de mensen hier pijn te doen.

. Ik heb trouwens nog een wagen waar 90 of 120 op de teller ook hetzelfde is op de GPS.
) en er zit een tolerantie op de diepte vd groef. Wij gingen soms met hersneden banden op 75% bv, om dan nieuwe te leggen. 96-97kmh en dan de hele E17 afknallen zonder rechts te raken op drukke momenten.