Vraag naar Vlaamse serie/reeks tussen 2010 en 2022

seriezoeker

New member
Ik ben op zoek naar een Vlaamse reeks/serie die op tv is gekomen tussen 2010 en 2022. Eigenlijk weet ik er niet veel van, enkel dat er in een aflevering een badpakkenmodel uit de zee kwam gewandeld. Volgens mij was het een komische reeks, maar het kan even goed een serieuze reeks geweest zijn.
Niet veel aanknopingspunten dus, helaas.
Ben benieuwd naar de resultaten.

Ik ben op zoek naar een Vlaamse reeks/serie die op tv is gekomen tussen 2010 en 2022. Eigenlijk weet ik er niet veel van, enkel dat er in een aflevering een badpakkenmodel uit de zee kwam gewandeld. Volgens mij was het een komische reeks, maar het kan even goed een serieuze reeks geweest zijn.
Niet veel aanknopingspunten dus, helaas.
Ben benieuwd naar de resultaten.
In de serie Albert II met de meest fantastische grime uit de Vlaamse televisiehistoriek zat een scène met Silke Becu die uit de zee kwam.
Dat was wel zonder badpak dacht ik.

De reeks die je beschrijft klinkt als "F.C. De Kampioenen", een populaire Vlaamse sitcom die van 1990 tot 2011 op de VRT te zien was. Hoewel de meeste afleveringen komisch van aard waren, had de show ook enkele serieuzere momenten. Er is een bekende scène uit de film "F.C. De Kampioenen 3: Forever", die in 2011 werd uitgebracht, waarin een badpakkenmodel uit de zee komt gewandeld. Deze film was een vervolg op de populaire serie en bevatte humoristische elementen.

Danku, ChatGPT :lol:

Danku, ChatGPT :laugh:
Het klinkt als een aflevering uit de Vlaamse serie "Safety First". Deze komische reeks, die tussen 2013 en 2017 op tv werd uitgezonden, draait om een groep beveiligingsagenten die allerlei komische en absurde situaties meemaken. De reeks staat bekend om zijn humor en over-the-top momenten.

In een van de afleveringen van "Safety First" verschijnt een model in een badpak, wat kan overeenkomen met het scène dat je beschrijft. De serie combineert komedie met absurditeit, en het is mogelijk dat je deze scène in die context hebt gezien.
De scène die je beschrijft komt uit "Safety First", en het gaat om de eerste aflevering van seizoen 2, getiteld "Vuurdoop". In deze aflevering verschijnt er inderdaad een badpakkenmodel die uit de zee komt gewandeld, wat een komisch moment is in de serie.

Niks van te vinden :p

In de eerste aflevering van Sedes & Belli komt Tine Reymer uit het water en trekt dan haar wetsuit uit en staat in badpak.
Wel niet uit de zee, maar uit de Schelde.
Op zich is dat maar een detail.

Dat is hier precies wel een topic naar de hand van Slyke! 😍

Edit: Sedes & Belli was in Oostende, dus het zal toch uit de Noordzee geweest zijn. Even in de war omdat iedereen daar in die serie met Antwerps accent sprak, vrij gebruikelijk in Oostende 🙂.

Zeker dat het tusse 2010 en 2022 was?

Anders zou ik denken aan louis louise... https://www.vtmgo.be/vtmgo/louislouise~aebb6529-54d9-448c-943e-641b529c8418?referrer=https://www.google.be/ door het feit dat dat over een modeblad ging, dacht ik dat er daar een "shoot" was aan zee. En die modellen waren nu niet direct lelijk...
Als datums mogelijks niet kloppen, kan 'Sara' ook een mogelijkheid zijn.
Daar zaten ook wel wat scènes in van modeshoots, ook ergens gefilmd in het buitenland op een strand.

Terug
Bovenaan