Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Je hebt nog geen reactie gekregen: daarom reageer ik toch maar even.
Was zelf wel nieuwsgierig met name omdat ik een paar maanden geleden ook gezocht heb naar een wafelijzer. Uiteindelijk heb ik toen besloten er vooralsnog geen te nemen (omdat ik niets meer met een antiaanbaklaag in huis wil).
Op internet kan je heel veel lijstjes vinden maar die kunnen zomaar gegenereerd zijn door AI of door Bol/Amazon. Hoe objectief is dat? De Consumentenbond heeft geen wafelijzers getest anders had ik daar mijn licht opgestoken.
Ik denk dat het er op aan komt om een aantal in de winkel te bekijken en die in de handen te nemen hoe zwaar ze zijn, hoe ze in de hand liggen.. of de platen makkelijk te verwisselen zijn (en in de afwasmachine kunnen) of je wilt dat ie vanzelf afslaat of je ook tosties wilt kunnen maken, wil je maar 1 wafel (of 2) eten of juist meer etc..
Mss eens kijken naar de toestellen die men gebruikt in de Horeca - ik eet dat wel eens en doorgaans de beste wafels aan kraampjes, markten en kermissen. Die wafelijzers hebben vaak nog diepere vakjes, fors hoger vermogen .. maar de prijs is navenant - als je vergelijkt met een op het eerste zicht wat beter commercieel toestel.
De Hendi Wafelmaker 'Brussels' is een onmisbaar apparaat voor elke horecaprofessional die heerlijke, authentieke Brusselse wafels wil bereiden. Deze wafelmaker, met een robuuste constructie, is ontworpen om lang mee te gaan en voldoet aan de eisen van dru
Mss eens kijken naar de toestellen die men gebruikt in de Horeca - ik eet dat wel eens en doorgaans de beste wafels aan kraampjes, markten en kermissen. Die wafelijzers hebben vaak nog diepere vakjes, fors hoger vermogen .. maar de prijs is navenant - als je vergelijkt met een op het eerste zicht wat beter commercieel toestel.
De Hendi Wafelmaker 'Brussels' is een onmisbaar apparaat voor elke horecaprofessional die heerlijke, authentieke Brusselse wafels wil bereiden. Deze wafelmaker, met een robuuste constructie, is ontworpen om lang mee te gaan en voldoet aan de eisen van dru
Dit is gewoon wat je nodig hebt voor Brusselse of luikse wafels. Imo hebben commerciele toestellen gewoon te weinig kracht om die wafels deftig te bakken (snelheid is imo nodig om een krokante wafel te hebben met een goeie textuur)
Dit is gewoon wat je nodig hebt voor Brusselse of luikse wafels. Imo hebben commerciele toestellen gewoon te weinig kracht om die wafels deftig te bakken (snelheid is imo nodig om een krokante wafel te hebben met een goeie textuur)
Als je relatief frequent wafels bakt zou ik ook naar de "kuisbaarheid" kijken. Wafelijzers met een brede rand zoals deze (ik raad deze niet perse aan, ik ken die niet) zijn vele malen eenvoudiger te kuisen door die elementen los te koppelen en in het water te gooien.
Ipv ijzers met een randje van 2mm en alles dat erover druipt hangt dan aan en in uw machine wat je niet gewoon in het water kan gooien.
'k heb al veel gevloekt met zo'n gelijkaardig "crocque monsieur" machine waar er zo goed als geen rand is bij mijn platen