Wat heb je vandaag gekocht?

Een tweede monitor. Niet voor productiviteit maar gewoon om films en series op af te spelen als ik bezig ben :unsure:

2x Gigabyte brix GB-BRR5-4500
1617985209798.png

4x G.Skill 8 GB DDR4-3200
2x Intel 665P 1TB M.2 SSD

1tje voor mij om de cpu van m'n nas wat te verlichten en vooral dat deze brix veel sneller is. :D
de andere voor m'n vader. Die heeft nu nog altijd een Medion all-in-one van den aldi van 10 jaar geleden. heeft z'n beste tijd gehad. Komt achteraan op een scherm, zodat het ook weer beetje een all-in-one is.

bewust hetzelfde genomen, indien er problemen zijn, zo snel uitwisselbaar om troubleshooting te doen.

De beste aankoop die ik ooit gedaan heb was een tweede monitor :p je gaat nooit meer zonder kunnen.
Ik had vroeger ook al dual monitors. Allé, laptop scherm + externe monitor. Na de aankoop van m’n desktop overgeschakeld naar een ultrawide. Ik vind dat persoonlijk vlotter werken dan 2 aparte schermen die dezelfde ruimte geven :tongue:

Ik had vroeger ook al dual monitors. Allé, laptop scherm + externe monitor. Na de aankoop van m’n desktop overgeschakeld naar een ultrawide. Ik vind dat persoonlijk vlotter werken dan 2 aparte schermen die dezelfde ruimte geven :tongue:
Hier 2 monitors en een TV (met chromecast).

Ideaal om op de TV voetbal, F1, comedy of een "gemakkelijke" serie op te zetten.
Hoofdscherm fora, 9gag,.. en 2e scherm Football Manager.

mijn PSU ontplofte gisterenavond. Meteen nieuwe gekocht bij Megekko rond 22 u. Vandaag wordt dat al geleverd :oops:

Aangezien de ex de mobiele airco mee heeft en ik niet uitkijk naar hittegolven in mei, deze alvast besteld! Ben heel benieuwd hoe goed die zal werken!

Aangezien de ex de mobiele airco mee heeft en ik niet uitkijk naar hittegolven in mei, deze alvast besteld! Ben heel benieuwd hoe goed die zal werken!
Vrouw en kind zo in de hitte laten zitten. Schande!

En anders zou ik man en kind in de hitte hebben laten zitten in een veel slechter geïsoleerd dakappartement. Ik heb de grote diepvries in ruil gekregen, kan ik prima mee leven 😁😇
Die van ons zou ook om te kopen zijn met behoud van een diepvries (één van de)

Die van ons zou ook om te kopen zijn met behoud van een diepvries (één van de)
In ons geval hebben we exact uitgekozen wat we het belangrijkste vonden, waren we heel snel aan uit bij de verdeling van de elektro 💪
Dan wil ik voor 120 euro wel eens experimenteren met een ijsblokjesventilator, vond de airco toch te veel lawaai maken 😈

Eigenlijk het zelfde principe als een swamp cooler.
Wij hebben zo iets gehad met ijsblokken en filters, moet je teleurstellen dat hielp echt niets.
Wil je echte koude dan is en blijft een airco het beste.
Als je een stillen wilt en die niet veel verbruikt ga je diep mogen tasten.

Op dat vlak moge wij ons gelukkig prijzen met onze huisbaas. Hangt een split unit in de woonkamer, vorige week komen kijken voor nog 1 in de slaapkamer te installeren.

Lijkt mij persoonlijk eigenlijk weggegooid geld te zijn om eerlijk te zijn.
Lijkt op een ventilator waar een natte handdoek voor ligt bij wijze van spreken om het zogezegd wat te verkoelen.

Een deftige airco was beter geweest... https://www.amazon.nl/dp/B06WP7YKCN/ref=twister_B07VRY5FT4?_encoding=UTF8&psc=1
Ok je betaalt het dubbele... maar het gaat wel een pak beter werken. Al is dit natuurlijk nog altijd brol in vergelijking met een split unit...

Al moet je kijken welke oppervlakte je er mee wilt koelen.

Lijkt mij persoonlijk eigenlijk weggegooid geld te zijn om eerlijk te zijn.
Lijkt op een ventilator waar een natte handdoek voor ligt bij wijze van spreken om het zogezegd wat te verkoelen.

Een deftige airco was beter geweest... https://www.amazon.nl/dp/B06WP7YKCN/ref=twister_B07VRY5FT4?_encoding=UTF8&psc=1
Ok je betaalt het dubbele... maar het gaat wel een pak beter werken. Al is dit natuurlijk nog altijd brol in vergelijking met een split unit...

Al moet je kijken welke oppervlakte je er mee wilt koelen.

Voordeel van Amazon is hun geweldige retourbeleid, zit er totaal niet mee in om 300 euro te betalen voor iets dat wél werkt mocht dit tegenvallen maar wou het gezien de revieuws zeker een kans geven!

Een maandpas voor de Eurosport app (vooral maar niet alleen om snooker te kunnen kijken. Ik vind net geen €7 heel goed meevallen.

Terug
Bovenaan