Wat heb je vandaag gekocht?

Had ik ook al gevonden, maar ben niet zo'n Philips-fan.
Ik heb HS110 fr van tp link hier. Zitten ook wel op 2.4Ghz, maar kan je je netwerk geen 2.4 band laten uitzenden, zo doe ik het ook hier met mijn Ubiquity setup.
Die pluggen zitten op mijn homeassistant ook, en met een emulated hue kan ik ze zelfs aansturen vanuit Logitech Harmony.

Ik heb HS110 fr van tp link hier. Zitten ook wel op 2.4Ghz, maar kan je je netwerk geen 2.4 band laten uitzenden, zo doe ik het ook hier met mijn Ubiquity setup.
Die pluggen zitten op mijn homeassistant ook, en met een emulated hue kan ik ze zelfs aansturen vanuit Logitech Harmony.
Het probleem is dan moet ik beide (2.4GHz & 5GHz) kanalen laten opsplitsen en alles eerst resetten omdat mijn Mesh Systeem beide kanalen samen heeft gezet en deze in Bridged Mode staan.

image0.jpg

Gisteren gekocht, vandaag getest. Wint nu al los de award van beste aankoop van het jaar, wat een heerlijk masjien.

COVER UP HOC Topkwaliteit Diamond Kawasaki Versys 650 Waterdichte ademende Motorhoes met UV protectie
Hopelijk gaat die wat langer mee dan die van Kawasaki zelf. (en hopelijk past ze)

Weighted blanket van bijna 10kg.

v3bnoRy.jpg

Had dat veel eerder moeten kopen. Wat een zaligheid om onder te slapen. Was ervoor soms uren aan't draaien en keren in bed en nu nog geen 10 min. en slaap al door, maar echt door.

Weighted blanket van bijna 10kg.

Had dat veel eerder moeten kopen. Wat een zaligheid om onder te slapen. Was ervoor soms uren aan't draaien en keren in bed en nu nog geen 10 min. en slaap al door, maar echt door.
Allez zeg, ik heb mij dat ook gekocht een hele tijd geleden maar ik merk daar echt niet zoveel van :( 'k Had misschien 9 kg moeten pakken ipv 8...

Allez zeg, ik heb mij dat ook gekocht een hele tijd geleden maar ik merk daar echt niet zoveel van :( 'k Had misschien 9 kg moeten pakken ipv 8...
Raar, hangt vooral af van je gewicht. Tot 70kg ofzo zou 7-8kg genoeg moeten zijn. Ik heb gewoon het zwaarste gekozen omdat dat het grootste was.

Ik merk dat verschil wel degelijk.

Raar, hangt vooral af van je gewicht. Tot 70kg ofzo zou 7-8kg genoeg moeten zijn. Ik heb gewoon het zwaarste gekozen omdat dat het grootste was.

Ik merk dat verschil wel degelijk.
Ik weeg 85 :unsure:

Ik wou eigenlijk 9 kg kopen maar ken je dat, je hebt dan 7 vensters open met mogelijke opties, sluit diegene die je niet wil kopen en vergeet dan gewicht aan te passen :D

Ik weeg 85 :unsure:

Ik wou eigenlijk 9 kg kopen maar ken je dat, je hebt dan 7 vensters open met mogelijke opties, sluit diegene die je niet wil kopen en vergeet dan gewicht aan te passen :D
Dan kan je best idd een 9kg deken gebruiken.

Ken dat idd wel 😆.

Ik zit net op de grens (75kg) tussen beide gewichten van dekens daarmee dat ik toch het zwaarste heb gekozen, voor de zekerheid. Ben er echt heel content van.

Terug
Bovenaan