Wat heb je vandaag gekocht?

Een WD Blue HD van 6TB voor 120 euro bij Megekko.
Bij Coolblue staat die 189 euro geprijsd. Keuze was snel gemaakt :thinking:

mij ook zo een weighted blanket aangeschaft, vooral omdat die fleece dekens voor in de zetel altijd net te kort zijn.

op zoek naar iets om mijn rug en vooral nek in de zetel wat beter te ondersteunen.

mij ook zo een weighted blanket aangeschaft, vooral omdat die fleece dekens voor in de zetel altijd net te kort zijn.

op zoek naar iets om mijn rug en vooral nek in de zetel wat beter te ondersteunen.
Ik gebruik mijn zwangerschapskussen (zo een lange worst) in de zetel onder mijn hoofd. Ziet er niet uit maar wel lekker comfy!

We hebben nu al enkele jaren een wollen Sole Mio deken. Zaaaalig om onder te slapen. Dun donsdeken en dan daarop dat sole mio deken. Zodat alles lekker zwaar rond u valt.
Vorig jaar nog een hoofdkussen van auping gekocht en nu is mijn nekpijn ook weg

Nieuwe wasmachine.

Onze oude begon na een goeie 10 z'n kuren te krijgen en ik werd er zot van.

Een lading was duurde bijna 4u omdat je telkens de knop moest doordraaien, anders bleef die zwieren.

144 Sun All-in-1 Expert vaatwastabletten op iBood.

Metalen bouwpakket van The Black Pearl (om mij bezig te houden tijdens mijn TW).

Hp reverb g2, sinds dat ik mijn oculus rift verkocht had miste ik toch om eens te racen in VR. En nu met flight sim vr gaat ook wel tof zijn hopelijk

Vorige maand een nieuwe bril (680€, Porsche, enige metalen model dat op mijn dikke kop pastte).
En een nieuwe bril voor m'n vrouw (780€, prismaglazen zijn f*cking duur)

Nu bij Pearle 2 zonnebrillen op sterkte gekocht voor 429€ (2e was gratis)

Een Elho bloempot voor op het terras
Formaatje 100cm diameter en 90cm hoog
Gevonden met 30% korting op de nieuwprijs, anders kreeg ik dat hier nooit uitgelegd 😅

Terug
Bovenaan