Lt. ZweedVoet Well-known member Crowdfunder FE 9 april 2021 #1 Bij mij was het mijn klok/wekker die niet is afgegaan, want ik heb verlof, blijft toch een zalig gevoel zo uitslapen.
Bij mij was het mijn klok/wekker die niet is afgegaan, want ik heb verlof, blijft toch een zalig gevoel zo uitslapen.
recipe4hate Well-known member Crowdfunder FE 9 april 2021 #2 Ge zijt ne snul, ZweedVoet Als ge geen mod was hier, dan had ik al gebanned!
Lt. ZweedVoet Well-known member Crowdfunder FE 9 april 2021 #3 recipe4hate zei: Ge zijt ne snul, ZweedVoet Als ge geen mod was hier, dan had ik al gebanned! Klik om te vergroten... Woke from the Coke
recipe4hate zei: Ge zijt ne snul, ZweedVoet Als ge geen mod was hier, dan had ik al gebanned! Klik om te vergroten... Woke from the Coke
Lt. ZweedVoet Well-known member Crowdfunder FE 9 april 2021 #5 Ik maak straks een bocht van 69 graden om mijn oprit af te rijden
Domieneo Well-known member 9 april 2021 #6 Ik heb vandaag de geheime signatuur van lt.ZweedVoet gezien. Een waar wereldwonden 7/11 geef ik het. Voor de rest veel vogeltjes in de tuin.
Ik heb vandaag de geheime signatuur van lt.ZweedVoet gezien. Een waar wereldwonden 7/11 geef ik het. Voor de rest veel vogeltjes in de tuin.