Wat heb je vandaag op TV gezien ?

omdat gewone mensen over het algemeen minder grappig zijn. Een quiz met louter onbekende vlamingen is toch altijd verschrikkelijk cringe. Smijt daar een bekende pappenheimer bij en het wordt meteen beter.
Bwa , een switch is best goed. De slimste mens al lang beu gezien.

Een de rugzak is niet bedoeld om grappig te zijn. Je kan dat gerust met gewone mensen doen die met een zwaar verleden die berg opklimmen. Heb je een goed human interest programma. Denk dat we alles al weten ondertussen van die meute bv's. Zo een zwaar leven hebben die niet. Gewoon, ah kilimanjaro? Cool.

omdat gewone mensen over het algemeen minder grappig zijn.
Het moet niet grappig zijn, het moet interessant zijn. De Mol België (met 10 "gewone mensen") is toch veel interessanter dan De Mol Nederland (met 10 BN'ers)? Hetzelfde met Klopjacht bvb. Daar is de BV-versie eerder cringe en de "gewone mensen"-versie veel leuker.

omdat gewone mensen over het algemeen minder grappig zijn. Een quiz met louter onbekende vlamingen is toch altijd verschrikkelijk cringe. Smijt daar een bekende pappenheimer bij en het wordt meteen beter.
Dus volgend seizoen De Mol met:
- Elisabeth-Lucy Baeten
- Jade Mintjens
- Jonathan Medart
- Walter Damen
- Kat Kerkhofs
- Camille
- Jan Vertonghen
- Kamal Karmach
- Aster Nzeyimana
- Serine Ayari

En liefst de locatie zo ver en zo exotisch mogelijk, en voor de prijzenpot moeten ze toch niet spelen wegens rijkelijk vergoed voor hun deelname.

En je zegt een quiz, we hebben momenteel - buiten Blokken eigenlijk - geen enkele quiz die naam waardig, het zijn eerder entertainment programma's. De laatste deftige quiz die we hadden was De Canvascrack.

Dus volgend seizoen De Mol met:
- Elisabeth-Lucy Baeten
- Jade Mintjens
- Jonathan Medart
- Walter Damen
- Kat Kerkhofs
- Camille
- Jan Vertonghen
- Kamal Karmach
- Aster Nzeyimana
- Serine Ayari

En liefst de locatie zo ver en zo exotisch mogelijk, en voor de prijzenpot moeten ze toch niet spelen wegens rijkelijk vergoed voor hun deelname.

En je zegt een quiz, we hebben momenteel - buiten Blokken eigenlijk - geen enkele quiz die naam waardig, het zijn eerder entertainment programma's. De laatste deftige quiz die we hadden was De Canvascrack.
True.

al vond ik die laatste wel echt veel te moeilijk (want extreem specifiek). Niet goed voor het zelfbeeld

Loopt het toevallig niet samen met de komst van Soe Nsuki. Ik heb denk ik nog nooit gelachen met iets van haar 😅
Denk niet dat het daar aan ligt. Ik word persoonlijk wel altijd wat vrolijker als ik die zie. Maar ik denk dat het programma gewoon een beetje teveel in herhaling valt. Die stukjes met de nieuwsankers/weermannen en -vrouwen die hun kledij zogezegd aanpassen aan de achtergrond was leuk de eerste keer... maar na 4-5 jaar begint datzelfde grapje wel een beetje afgezaagd te geraken.
Het programma staat of valt ook grotendeels met de gasten in de studio en die gasten zijn niet altijd even geslaagd.

Denk niet dat het daar aan ligt. Ik word persoonlijk wel altijd wat vrolijker als ik die zie. Maar ik denk dat het programma gewoon een beetje teveel in herhaling valt. Die stukjes met de nieuwsankers/weermannen en -vrouwen die hun kledij zogezegd aanpassen aan de achtergrond was leuk de eerste keer... maar na 4-5 jaar begint datzelfde grapje wel een beetje afgezaagd te geraken.
Het programma staat of valt ook grotendeels met de gasten in de studio en die gasten zijn niet altijd even geslaagd.

Ze hebben het concept ook totaal uitgewoond door:
- (veel) te veel afleveringen per jaargang: van 7 (seizoen 1) --> 10 --> 12
- (veel) te lange afleveringen

+ heel de tijd dat ijl geroep (op veel te hoge toon daarenboven) van de Leijer is tout court nefast voor de feestvreugde.

Laatst bewerkt:
Het Conclaaf van 2024 Het is een zoutloos programma geworden waarvan je je kan afvragen of het over het jaar gaat want vele gesprekken kunnen op eender welk moment worden opgenomen. Extra storend is dat sponsor Fruji elke paar momenten in beeld komt en weinig subtiel als enige element voor een shot van enkele seconden. Er is ook weinig memorabel want het is eerder oprakelen van wat al bekend is en dan denken "moest ik dit nu weten, het interesseert me weinig". Enkel het stukje over de overstromingen in Valencia (nota bene van een niet-bekende Vlaming) was een beter stuk. De kijkcijfers zijn er ook naar, het haalt maar een fractie van de kijkers van de verkiezingseditie.

Ze hebben het concept ook totaal uitgewoond door:
- (veel) te veel afleveringen per jaargang: van 7 (seizoen 1) --> 10 --> 12
- (veel) te lange afleveringen

+ heel de tijd dat ijl geroep (op veel te hoge toon daarenboven) van de Leijer is tout court nefast voor de feestvreugde.

Net de derde aflevering van het seizoen en was meteen ook de laatste. Wat een marteling om te kijken was me dat..

Zeer flauwe grappen en geforceerd verplicht applaus in het publiek telkens..

In de 'chalet' gebeurt er precies ook niets interessants, de eerste twee afleveringen lieten ze al bijna niks zien en het eerste wat ze deze aflevering lieten zien was 2 minuten haardvuur aandoen. 'beginnen met klein hout.. ja nu wat groter hout...'

De verschrikkelijke pogingen om grappige elementen in de gebeurtenissen van het jaar te plaatsen: beste protest van het jaar: studentenprotest tegen de oorlog vs bakker Els met flits eclairs

James & co Een opzichtige show vol flitsen en kleuren zoals we enkel kunnen verwachten van James Cooke. De opzet is ook wat oubollig: een lichte variétéshow met items die je meteen vergeet. Voor de kijker is het anderhalf uur wat minder leuk, de BV's (daar zijn ze weer) amuseren zich en er zijn enkele gewone mensen die een halve minuut roem krijgen. Ik kreeg het gevoel dat Gert Verhulst opvulling zocht terwijl die er even tussenuit is en dan maar de droom van James Cooke in vervulling liet gaan, daarna moet die niet meer komen klagen en smeken om zijn eigen show.

James & co Een opzichtige show vol flitsen en kleuren zoals we enkel kunnen verwachten van James Cooke. De opzet is ook wat oubollig: een lichte variétéshow met items die je meteen vergeet. Voor de kijker is het anderhalf uur wat minder leuk, de BV's (daar zijn ze weer) amuseren zich en er zijn enkele gewone mensen die een halve minuut roem krijgen. Ik kreeg het gevoel dat Gert Verhulst opvulling zocht terwijl die er even tussenuit is en dan maar de droom van James Cooke in vervulling liet gaan, daarna moet die niet meer komen klagen en smeken om zijn eigen show.
Het is nu niet dat Gert iets te zeggen heeft bij Play, hij js daar zelf ook maar één van de presentatoren.

De voorbije weken heb ik (ongewild) af en toe stukjes van James & Co gezien, omdat mijn vriendin daar naar kijkt. Dat moet toch echt één van de meest cringe programma's ooit zijn. :help:

't Is dat we al kinderen en een huis hebben samen, anders... neenee 't is een topvrouwtje, sommige dingen moet je er nu eenmaal bijnemen. En zolang ik niet verplicht hoef mee te kijken. 🤷‍♂️

Geweldige aflevering van 'De dag van vandaag' rond 'In de gloria' vanavond :rofl:
Bedankt voor de tip, ben meermaals strijk gegaan 😂

Die blooper van de Wendy Van Wanten-fans, geniaal in zijn simpelheid. Wim Opbrouck “Ik zat vanvoor.” Frank Focketyn “En ik zat vanachter”. En dan de lach niet kunnen inhouden, schitterend!

Wel onder de indruk van Jade Mintjes, die kende al die oneliners precies vanbuiten, en niet alleen de voor de hand liggende.

Om af te sluiten,

“Nog seks gehad?” “Nee wel paaseieren geschilderd” 😂

Terug
Bovenaan