Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoe kon ik die vergeten! Stond niet aangevinkt in mijn bekeken lijst maar uiteraard heb ik die wel gezien!2004:
Team America: World Police 1
Eternal Sunshine of the Spotless Mind 1
Kung Fu Hustle 1
Alles verbleekt in het niets bij Kung Fu Hustle.
Uit nieuwsgierigheid op de kop getikt en ik overdrijf niet, acht keer bekeken op een maand tijd.
Zo belachelijk komisch en over the top in goede zin, zoals Shaolin Soccer.
Noem mij één film waarin je zoveel figuren hebt met genoeg screentime, die keer op keer worden overtroffen in vechten.
De 'eindbaas' is ronduit fantastisch, om nog maar te zwijgen over zijn gevechten in de film.
Laatste scene was zelfs een traantje wegpinken. Ik ben Chow eeuwig dankbaar voor zijn film.
Ghost in the Shell 2: Innocence nog niet gezien, de 1ste wel uiteraard.Wat hadden we daar nog; Garden State, Sideways, 2046, La mala educación, Birth en ofc GITS2 en Primer. Misschien The Day after Tomorrow & The Girl Next door als guilty pleasures, beiden voor totaal verschillende redenen.
Voor mij gaat het tussen Eternal Sunshine of the Spotless Mind en één die ik nog niet vermeld heb maar echt zot van ben; IHuckabees
Een waanzinnige komedie met een al even gestoorde cast; Dustin Hoffman, Mark Wahlberg, Jude Law, Naomi Watts, Isabelle Hupert, Jason Schwartzman en Lily Tomlin. Wow. Volgt het cliënteel van een duo filosofen die mensen bijstaan met hun geloofscrisissen, gewetensbezwaren en metafysische problemen. Waanzinnig ambitieus project van David O Russel (Three Kings, Silver Linings Playbook, American Hustle, ...) Als de film niet op geniaal entertainende wijze diep gaat is die geweldig lachen dankzij zowat de hele cast maar met speciale vermelding voor Wahlberg die de hele film doorfietst en tot het absurde toe alles gerelateerd aan olie tracht te vermijden. Uiteindelijk ontaardt het hele spel in een gevecht tussen nihilistische en existentiële filosofie. EN DIT ALS VRIJ LUCHTIGE KOMEDIE! insanity that this works as well as it does.
IHuckabees 1
Huckabees.
Huckabees 1
Huckabees". Geniale prent. Zelf ook ééntje belichten die vermoedelijk enkel bij de animéfans gekend is maar iedereen wel moet zien. Koji Morimoto(bekend van de beste Animatrix short) en Masaaki Yuasa's "Mindgame".
Huckabees 1
Huckabees 1Allé, weer ene om toe te voegen aan de lange lijstZelf ook ééntje belichten die vermoedelijk enkel bij de animéfans gekend is maar iedereen wel moet zien. Koji Morimoto(bekend van de beste Animatrix short) en Masaaki Yuasa's "Mindgame".
![]()

Huckabees 1
Morgen komt die andere
Huckabees 1Zonde dat 'de goddelijke komedie' geen hedendaagse Italiaanse verfilming heeft (desnoods drie films) gekend.Der Untergang (één van de beste acteerprestaties ooit van Ganz imo)
Oeh Mindgame ook nog niet gezien. Added to watchlist.Koji Morimoto(bekend van de beste Animatrix short) en Masaaki Yuasa's "Mindgame".

Hele ochtend bezig geweest met mijn watchlist aan te vullen met de interessante films die ik hier vermeld zie, en van ~40 films ben ik plots naar 284 films gegaan. En we zijn nog maar aan 2004![]()
Had gezegd dat ik het ging doen dus bij deze;Dat ga ik ook nog eens moeten doen, maar ik ga nooit aan al die films toekomen vrees ik![]()
En, misschien wel de belangrijkste, onder de rubriek "you and this list" kan je alle titels die je al gerate en dus gezien hebt eruit halen. Of alternatief voor vreemde vogels zoals Ben die geen ratings hebben kan je ook watchlists of zelfgemaakte lijsten excluden uit de resultaten. Naast filteren kan je natuurlijk ook sorteren op score, release jaar, #votes, runtime, ...
Huckabees 1Jawel maar Mean Girls was beter. En is met dezelfde actrice dus eigenlijk een halve stemNiemand The notebook? Geen vrouwen hier?![]()

(Eigenlijk vond ik Only God Forgives ook nog best goed, maar niet zeggen tegen andere mensen
)
Huckabees 1
Huckabees 1Mucho respect voor Mean GirlsTeam America: World Police 1
Eternal Sunshine of the Spotless Mind 3
Kung Fu Hustle 1
Shutter 1
IHuckabees 1
The Life Aquatic with Steve Zissou 1
Hotel Rwanda 1
White Chicks 1
Harry Potter and the prisoner of Azkaban 1
Howl's Moving Castle 1
Million Dollar Baby 1
Mean Girls 1
.ELA WTF ZUH, Tusk, Terrifier, Only God Forgives, Rubber, en Chicken Little vind ik ook all kinds of awesome.Leden met de slechtste smaak;
1) @PBR Streetgang voor Boarding Gate (5.1 @ 4300 votes)
2) @Lint voor Ghost Rider (5.3 @ 263k votes)
3) ikke voor Tusk (5.4 @ 70k votes)
4) ikke voor The Counselor (5.4 @ 108k votes)
5) @Général Zantas voor Arsène Lupin (5.4 @ 7600 votes)
6) @ikbenben voor Terrifier (5.5 @ 86k votes)
7) @FlyingHorseman voor Only God Forgives (5.7 @ 121k votes)
8) @ikbenben voor Alien vs. Predator (5.7 @ 226k votes)
9) @ikbenben voor Rubber (5.7 @ 42k votes)
10) ikke voor Chicken Little (5.7 @ 106k votes)
![]()
Nice oneHad gezegd dat ik het ging doen dus bij deze;
> Beyond Gaming's Big List
Ik denk dat ik ze allemaal heb maar moest ik er eentje vergeten zijn stuur je maar een PM.
Wat ik mij beklaag maar ondertussen zit ik al bijna aan 2700 films en om daar nu nog mee te beginnen is onbegonnen werk.Of alternatief voor vreemde vogels zoals Ben die geen ratings hebben kan je ook watchlists of zelfgemaakte lijsten excluden uit de resultaten. Naast filteren kan je natuurlijk ook sorteren op score, release jaar, #votes, runtime, ...