Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Logisch eigenlijk. Films van voor onze tijd moet je echt al gaan opzoeken en zal je eerder gaan bekijken indien je er interesse in hebt en omdat het een klassieker is.Gezien we hier meer en meer ah evolueren zijn in een revisionistisch "academy nominee" clubje en minder "favorieten" passeren.
And then some. Gruwelijk overschatte film en dat zeg ik als gigantische Kubrick fan.Verbaasd en niet verbaasd dat A Clockwork Orange hier er los mee wegloopt. Goeie film maar behoorlijk overschat en dat zeg ik als een gigantische Kubrick fan. Dit jaar zijn er een handvol films die beter zijn.
No way, The Devils is echt véél beter dan A Clockwork Orange. Geschifter, gewaagder, beter geacteerd.The Devils: ok misschien niet per se beter dan Clockwork maar ik heb wel meer plezier beleefd aan deze uitzinnige film
Goeie films maar toch echt geen concurrentie voor Clockwork. 71 was een heel goed jaar met veel top films maar Clockwork torent er echt wel bovenuit. Zelfs niet enkel in dat jaar, ook in all time lijstjes prijkt die evengoed ergens bovenaan en dat is volledig verdient.Sorry, my octopus teacher. Kubrick heeft zelf al 5-6 betere films gemaakt.The hell are you guys smoking.Goeie films maar toch echt geen concurrentie voor Clockwork. 71 was een heel goed jaar met veel top films maar Clockwork torent er echt wel bovenuit. Zelfs niet enkel in dat jaar, ook in all time lijstjes prijkt die evengoed ergens bovenaan en dat is volledig verdient.

That righteous shit, yo. De controverse rond en impact van A Clockwork Orange zijn natuurlijk niet te ontkennen, maar ik vind dat maar een goede film at best. Set decoratie sowieso de MVP van deze film, maar ondanks de oorverdovende pogingen van Kubrick om hier iets speciaals van te maken, overstijgt die niet echt het niveau van andere goofy dystopische sci-fi films uit die periode.The hell are you guys smoking.