ThekillingGoku
Well-known member
Ja het is logisch dat je iets in een pijler steekt zoals huisvesting dat je ook een lening of huur moet hebben uiteraard. Je mag het ook niet in een e bike stoppen zonder daarvan een factuur te laten zien dat is net hetzelfde. Dan krijg je die bedragen wel netto, als je met niet netto bedoelt als je niet aan de voorwaarden voldoet maar cash met 38% klopt dat ja. Het is toch pure logica als je van iets wil gebruik maken dat je dat moet aantonen. Dat is bij elke premie met een renovatie ofzo net hetzelfde.
Trouwens het overgrote deel van de werkende mens met recht op een bedrijfswagen zal wel een woning hebben of huren dat hoog genoeg is.
Zijde gulle nou express aan het doen alsof ge niet meer kunt lezen? Hoeveel duidelijker kan ik het nog stellen?Je krijgt het wel netto als je lening hoog genoeg is
Wat je zegt slaag dus kant noch wal
Hoe kan je dat lezen en zeggen dat ik ooit iets anders geschreven heb dan dat je dat bedrag netto in uw lening kunt steken?
Die 2e peiler is discriminerend t.o.v. gelijk wie die z'n zaken al mooi allemaal op een rij heeft door oftewel geen hoge schulden aan te gaan ofte gewoon zijnen boel al heeft afbetaald.
't Feit dat je die 38% 'korting' in de belasting enkel op die manier kunt 'krijgen' is het probleem.
Mor soit, dees is hier in cirkels aan het draaien.
Laatst bewerkt:

. Ik krijg ook vaak lovende woorden van internen, dat schept zeker ook een verwachtingspatroon …