Mulan
Well-known member
Erken mijn superioriteit! *Flex armen - hulkmodus*Aub, mijn sleutels.
Edit: ninja'd
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Erken mijn superioriteit! *Flex armen - hulkmodus*Aub, mijn sleutels.
Edit: ninja'd
DOE DIE LEGGING UIT!Wat zeg je wel tegen Mulan, maar niet tegen Wannez?
FTFYTREK DIE LEGGING OVER JE HOOFD!
je bent goed bezig!Wat zeg je wel tegen Mulan, maar niet tegen Wannez?
This is fun!Wat zeg je wel over een pretpark maar niet over een moderator?

)Da zit hier vol hollanders.Wat zeg je wel over een pretpark maar niet over een moderator?
Gij zegt dat niet? Ok…Godverdomme! Op uw mat en BLIJF!
Daar wil ik eens in/op zitten. (uitzondering: @coldplayke )Wat zeg je wel over een pretpark maar niet over een moderator?
Ik wil voor Loser ook nog wel een uitzondering makenDaar wil ik eens in/op zitten. (uitzondering: @coldplayke )

Omdat je hem een SOA wil geven?Ik wil voor Loser ook nog wel een uitzondering maken![]()
Ik zie uwe zoon graag?Wat zeg ik wel tegen mijn schoonmoeder maar niet tegen straight_six? Nen Euro voor wie juist kan antwoorden.

Nope!Ik zie uwe zoon graag?![]()
hmm.. Dat is dubbel. Moet ik me nu zorgen maken?Nope!
onderstaande antwoord is een reactie van de Free2Legging Fractie en is louter weerspiegeld op straight_six als leider van de FCI en de ALC, niet op SS als private persoon. Ook al heeft em ne koersfiets. €1 gaat in naam van de F2LF naar een legging in Ethiopië.Wat zeg ik wel tegen mijn schoonmoeder maar niet tegen straight_six? Nen Euro voor wie juist kan antwoorden.
Leugenaar!onderstaande antwoord is een reactie van de Free2Legging Fractie en is louter weerspiegeld op straight_six als leider van de FCI en de ALC, niet op SS als private persoon. Ook al heeft em ne koersfiets. €1 gaat in naam van de F2LF naar een legging in Ethiopië.
En dan nu het correcte antwoord: pas op voor die auto

Ja maar mijn schoonmoeder krijg ik nog uitgelegd aan die rechter maar Straight_Six… ik ga jou moeten oproepen als anti-karakter getuige voor dendienen.Leugenaar!
Beide dood = beste winst!![]()