Penspony&Spekpater
New member
Da's wat arme mensen zeggen om hunzelf te troosten. Copium overdose.
Op mijn 24ste heb ik een relatie gehad met een Amerikaanse die haar vader olie vervoerde vanuit het Midden-Oosten naar Amerika. Het eerste wat ik toen gedaan had was mijn fb verwijderen, zodat niemand er iets van af wist en omdat ik wist dat niemand mij toch ging geloven en alleen maar uitgelachen ging worden.
De eerste maand zag mijn leven er spectaculair uit, maar na de 2de maand viel ik terug in mijn oude gewoontes. Op mijn 19de vroeg een professor aan iedereen wat iedereen zag in dure wagens. Toen snapte ik die vraag niet, maar nu wel. Al die duren wagens waar ik van droomde toen ik 19 was hadden voor mij geen betekenis meer.
Toen ik een jaartje later terug single was wist ik niet meer wat ik mijn leven moest doen en ben ik maar beginnen te backpacken. Ik ben toen vrijwilligerswerk gaan doen in een school in Livingstone. En waar mensen geen materialisme kende werd ik het gelukkigste van allemaal. Het enige waar je echt rijk van word is solo gaan reizen over heel de wereld.
Dus in mijn ogen ben jij hier de arme, die zelf nog niet weet wat het leven is. Met geld word je leven alleen maar gemakkelijker, maar niet gelukkiger.
De grootste vrees zal zijn dat men vroeg of laat via via en geruchten gaan te weten komen dat ik 100 miljoen bezit. Dan gaan ze mij lastig vallen tot en met. Probeer maar eens in een gewone buurt te blijven wonen als ze de kledij van je lichaam trekken, als de deurbel niet stopt met bellen, uw telefoon roodgloeiend staat, ze uw tuin staan te vertrappelen .. ik bedoel ... ik kan zeker weerstaan aan al die mensen, maar ik zou wel gek worden.
Heb ik nooit meegemaakt, zonder bodyguards mocht ik wel niet buiten komen toen.
Enkel een hacker die geld probeerde te stelen. Maar dat was een zaak voor de collega's van Mulder & Scully. Of daklozen die voor kleingeld begonnen te bedelen, gelijk sommige hier gaan bedelen bij hun ouders voor een woning te kopen die zie niet kunnen betalen.
Oh ja, en ik zou in het brutoloontopic gaan posten dat wanneer je iets ééécht wilt, het wel zal lukken.
Heb ik toen op 9lives bijna gedaan speciaal voor alle jaloerse reacties die ik ging krijgen. Maar omdat ik niet graag met alles stoef of opschep en betere dingen te doen had toen heb ik het maar gelaten.
.

.