Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Erger nog als je dan al in het nieuws gelezen hebt dat een belg de pot gewonnen heeft en je daarna die mail krijgt.Die mails van de nationale loterij, moeten ze toch iets anders op verzinnen.
Proficiat! Je hebt gewonnen met EuroMillions.
Vol spanning die mail open: 6,30€
Ik vind dat toch een rare (en onbegrijpelijke) logica hoor. 2000€/maand is echt niet zoveel geld. Dat is het gemiddelde nettoloon ongeveer. Als ge 30 jaar terug gaat, toen was dat 1000€. Dat wil dus zeggen dat je tegen uw pensioen nog altijd niet genoeg geld hebt om rijkelijk te leven he.Ik zou mezelf vervloeken.
Al ben ik zelf vrij rationeel ingesteld, ik zou begot niet weten wat ik moet doen. Om zo direct met zoveel geld geconfronteerd te worden lijkt mij echt een hel. Je kan jezelf laten bijstaan door mensen met kennis van zaken, maar gaan die voor eigenbelang of gedeelde belangen? Wie kan je nog vertrouwen? Wat met familie en vrienden?
Het is geen opgebouwd imperium, het is een storting van x-aantal miljoen direct op uw rekening. Een vrij beangstigende gedachten vind ik zelf.
Dan zou ik veel liever een win for life waar je 2000 euro per maand krijgt. Het huis wordt dan afbetaald door die centen. Dan hebben we het volledige netto inkomen om rijkelijk te leven (reizen, restaurant, kledij, uitstappen, …). Dat lijkt mij dan een fijner gedacht omdat dat ‘behapbaar’ lijkt.
Er zijn duizend en één manieren om met dat geld op te brengen. Echter heb ik daar geen verstand van. Ik zou mij dagenlang kunnen beginnen inlezen maar aangezien het over zo een groot bedrag zou gaan zou ik amper durven er iets mee te doen uit schrik om het op te fucken.Ik vind dat toch een rare (en onbegrijpelijke) logica hoor. 2000€/maand is echt niet zoveel geld. Dat is het gemiddelde nettoloon ongeveer. Als ge 30 jaar terug gaat, toen was dat 1000€. Dat wil dus zeggen dat je tegen uw pensioen nog altijd niet genoeg geld hebt om rijkelijk te leven he.
Als je liever een behapbaar bedrag hebt: smijt al dat geld op een ETF en leef van de dividenden? Dan heb je ook 2000€/maand, maar die indexeert mee en ge behoudt het initiële kapitaal dat je gewonnen hebt... Zeggen dat je liever Win 4 Life wint dan Euromillions is hetzelfde als zeggen dat je liever voor 100€ gaat werken dan voor 1000€ voor dezelfde job.

Opties zijn ofwel een bedrijf starten, maar of 100 miljoen euro daar genoeg voor is (voor de lotto is dat maar 1 miljoen euro), i doubt it.

Je kan jij perfect als zelfstandige in bijberoep "een bedrijf starten" met een paar duizend euro, minder of een lening, anders waren er niet veel natuurlijk. Maar wat ik er mee wil doen, is het denk ik niet voor genoeg... en heb je een enorm startbudget voor nodig.
3,7 euro. Da's een Duveltje op café. Not bad.Ja, hier is het zover. Gewonnen met euromillions, de volle 4.9 euro. See you later bitches, I'm rich. Ik ga nu toch wel gaan verderleven in een mooi warm land.
3,7 euro. Da's een Duveltje op café. Not bad.
Ja, hier is het zover. Gewonnen met euromillions, de volle 4.9 euro. See you later bitches, I'm rich. Ik ga nu toch wel gaan verderleven in een mooi warm land.
Please do elaborate.Je kan jij perfect als zelfstandige in bijberoep "een bedrijf starten" met een paar duizend euro, minder of een lening, anders waren er niet veel natuurlijk. Maar wat ik er mee wil doen, is het denk ik niet voor genoeg... en heb je een enorm startbudget voor nodig.
2,5 euro.Met hoeveel inzet?
Dus met een jackpot (zoals bijvoorbeeld de laatste keer 21 mio euro) op je rekening zou je oa. je treinabonnement naar eerste klasse veranderen?Ik zou:
* Een gezinshuis met tuin kopen
* Mijn vriendin gratis laten inwonen, geen kosten meer delen
* Kijken voor een poetshulp / huishoudhulp
* Een eigen auto kopen, een hybride
* Enkele dingen kopen die mijn leven zouden verbeteren: een nieuwe laptop, een deftige gsm, een kleine drone en een eersteklas treinabonnement, gedaan met reizen in tweede
* Deeltijds gaan werken en 's middags terug broodjes kopen ipv meegenomen boterhammen. Met de vrijgekomen tijd verder studeren en bijleren (ik doe nu een deeltijdse studie aan de UGent, maar ik wil ook iets doen bij Syntra echter is daar nu geen tijd voor)
* 's Avonds minder zelf koken en meer eten opwarmen van de traiteur en lokale restaurantjes
* Meer op reis gaan
* De rest Boglehead-gewijs beleggen in aandelen en dat gewoon zien groeien (of dalen, wetende dat er toch altijd genoeg zal overschieten) en kijken welke goede doelen er zijn waar ik mij voor kan engageren, zowel qua tijd als financieel
Mijn ouders zouden waarschijnlijk een schenking weigeren, dus ik zou mijn ouders en zus meenemen naar een sjiek restaurant waar ze al lang eens naartoe willen, en daar dan zeggen dat ik chance heb gehad met de Bitcoins.
Typisch BG, een monsterbedrag als 4,9 weer afdoen als een fait divers. Beetje realiteitszin he jongens

Ge gaat dat toch niet verkwanselen aan onnozelheden? Ik zou dat beleggen en met de opbrengst daarvan onnozelheden doen, kwestie van ook de winst veilig te stellen voor het nageslacht.3,7 euro. Da's een Duveltje op café. Not bad.

Zie @LintPauper.