Renegadexxripxx
Well-known member
trump will denounce you, ge zit nl op zijn terrein!!QAnon financieren zodat ze mij als God aanzien.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
trump will denounce you, ge zit nl op zijn terrein!!QAnon financieren zodat ze mij als God aanzien.
Eén van de eerste Euromillionswinnaars was een alleenstaande moeder met jonge kinderen. Die is van naam veranderd en verhuisd en heeft een tijdje politiebescherming gehad, nadat het duidelijk was dat men haar kinderen probeerden te kidnappen...Nee, want ge moogt het niet laten zien dat ge geld hebt!!!
hier in België?Eén van de eerste Euromillionswinnaars was een alleenstaande moeder met jonge kinderen. Die is van naam veranderd en verhuisd en heeft een tijdje politiebescherming gehad, nadat het duidelijk was dat men haar kinderen probeerden te kidnappen...
Toch wel veel mensen hier die gewoon hun leven zouden verderzetten & in anonimiteit willen leven?
Als ik die Euromillions win zou ik direct stoppen met werken, leningen/schulden van al mijn vrienden en familie afbetalen, dik feest organizeren, groot huis kopen met alles erop en eraan en een paar mooie auto's erbij.
Groot deel (60%) beleggen/sparen zodat ik gewoon kan rentenieren voor de rest van mijn leven.
Dan nog een deel als persoonlijk zakgeld gebruiken om foliekes te kopen en de wereld rond te reizen.
.

UKhier in België?
Het verhaal van die Franse euromillionwinnaar is duidelijk: iedereen vindt dat hij recht heeft op een deel, omdat je gewoon geluk hebt. Hij is van miserie veranderd van adres. Hij had ook ruzie met zijn enige broer, omdat die vond dat hij niet genoeg geld had gedeeld.Heb mij eigenlijk altijd gevraagd of andere het zouden mogen weten of niet als ik zou winnen.. Aleja, ik zou niet met naam en foto in de krant komen. Maar het zou mij niet uitmaken of andere het zouden weten of niet. Mensen of vrienden die naar mij zouden komen voor geld zou ik met gemak toch nee tegen kunnen zeggen. Als ik ze geld gun, dan hadden ze het gekregen.
Goh, onze buren hebben op een paar jaar tijd een nieuwe villa gebouwd, nieuwe boot gekocht, elk jaar nieuwe wagen, bouwgrond naast hun huis gekocht als extra tuin, gaan elk jaar meerdere keren enkele weken op reis;Probleem is hier al aangehaald als je plots 140 miljoen hebt als gewone werkman.
Ik zou me nooit op mijn gemak voelen bij die super rijken in hun bekakt wereldje.
En gewoon blijven wonen waar ik nu ben kan ook niet.
Hoe je het draait of keert, men gaat toch merken dat er iets gaande is met je gezin.
( nieuwe auto, veel reizen, kids die hun verspreken...)
En geef toe, met zoveel geld ga je echt geen dacia kopen of op verlof gaan in Blankenberge.
En dan heb je idd het risico dat je lieve buren plots zich tegen u of je kids gaan keren puur uit jaloezie
Jij niet, omdat je zelf goed verdient. Maar niet iedereen is zo natuurlijk. Als je soms ziet hoe er in families jarenlange vetes ontstaan over een standaard erfenis, wat stukken minder is dan zo'n jackpot, dan denk ik toch dat je wat op je hoede mag zijn.Goh, onze buren hebben op een paar jaar tijd een nieuwe villa gebouwd, nieuwe boot gekocht, elk jaar nieuwe wagen, bouwgrond naast hun huis gekocht als extra tuin, gaan elk jaar meerdere keren enkele weken op reis;
Hebben ze de lotto gewonnen, could be, maar het kan ook gewoon zijn dat hij (nu HR-director bij ziekenhuisgroep, vroeger bij aantal grote bedrijven) gewoon goed zijn kost verdient. Couldn't care less.
Waarom niet? Allé ja 100% op uw huidige locatie NIET. Maar er zijn genoeg kastelen en villa's op de boerenbuiten hoor, met een volledige omheining rond. (Ja ook te koop) Daar komt echt niemand in, die ongewenst is.En gewoon blijven wonen waar ik nu ben kan ook niet.
UK
Het verhaal van die Franse euromillionwinnaar is duidelijk: iedereen vindt dat hij recht heeft op een deel, omdat je gewoon geluk hebt. Hij is van miserie veranderd van adres. Hij had ook ruzie met zijn enige broer, omdat die vond dat hij niet genoeg geld had gedeeld.
Ik zou dat eenvoudig oplossen: een schijnzaak opstarten. Zonder daar tijd aan te spenderen natuurlijk.
En dan na 5 jaar verkopen "voor veel geld"
Dan heb je dat geld verdiend, en dan maken de mensen er geen probleem van dat je rijk bent
Als ge echt de jackpot wint, dus 150 miljoen ofzo moet je je gewoon laten begeleiden door privé-bankiers. Je hebt vermogensbeheer en vermogensbeheer. Ik denk dat men u In het topsegment niet eens bekijkt of eens goed uitlacht als ge met minder dan tien miljoen belegbaar vermogen afkomst.Is het niet sowieso beter om een venootschap/zaak op te richten om zo`n grote vermogens te beheren? Ik heb het idee dat alle vermogende personen dit zo doen?
Hr directeur bij een ziekenhuis misschien 7000 bruto? Misschien sjoemeldirecteur of misschien erfenis? Mensen in die klasse spelen volgens mij weinig lotto, doorgaans wordt er meer gespeeld door lager opgeleide mensen.Goh, onze buren hebben op een paar jaar tijd een nieuwe villa gebouwd, nieuwe boot gekocht, elk jaar nieuwe wagen, bouwgrond naast hun huis gekocht als extra tuin, gaan elk jaar meerdere keren enkele weken op reis;
Hebben ze de lotto gewonnen, could be, maar het kan ook gewoon zijn dat hij (nu HR-director bij ziekenhuisgroep, vroeger bij aantal grote bedrijven) gewoon goed zijn kost verdient. Couldn't care less.