Maar woensdag wel! ... 1,25 euro!Ik heb niet gewonnen.
Ik herhaal: niet gewonnen gisteren.
![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maar woensdag wel! ... 1,25 euro!Ik heb niet gewonnen.
![]()
't Is al effe geleden dat ik die "u hebt gewonnen met EM" mails gekregen heb.Maar woensdag wel! ... 2 VOLLE euro!
Daarjuist wast 2 euro!Maar woensdag wel! ... 1,25 euro!

En maar blijven doen alsof ge niet gewonnen hebt!Ik heb niet gewonnen.
![]()
Ik had het er gisteren over met mijn vriend, en dat was ook een beetje mijn conclusie. Ik zou bijvoorbeeld een nieuwe auto kopen, maar dan één van 20-25k ipv de tweedehands van €5600 die ik nu heb. Ik hoef geen dure sportwagen of wat dan ook, gewoon een goeie auto met wat meer opties dan de huidige, haha.Ik zou redelijk gewoon willen blijven leven, maar wel de kwaliteit omhoog jagen.
Een soort Beatrix Potter leven.
SeksistNaar de autokeuring? Huren we mannetje voor in. Tuin? Mannetje. Boodschappen? Mannetje.
Delen!!!Had gisteren voor de 2de keer ooit meegedaan. En gewonnen. 12,5 EUR. Feest!
Ik heb €12 gewonnenHad gisteren voor de 2de keer ooit meegedaan. En gewonnen. 12,5 EUR. Feest!

Dubbel zoveel hier: €24 (*)Ik heb €12 gewonnen![]()
Da doen der nu ook al genoeg die niet de lotto gewonnen hebben.Elke dag stoefen met een dikke auto en int stad ergens geld rondsmijte en op tiktok zetten

Nee, want ge moogt het niet laten zien dat ge geld hebt!!!Ik weet niet of iemand het beseft, maar als ik 140 miljoen moet winnen nu zou ik (. 44) elke maand voor de rest van mijn leven(neem 50 jaar max) zo’n 233000€/ maand kunnen opmaken zonder intresten.
![]()