Wat zou jij doen als je de lotto wint?

Ik zou redelijk gewoon willen blijven leven, maar wel de kwaliteit omhoog jagen.
Personal coach/trainer aannemen, voedingsexpert/kok aannemen, al mijn kleren op maat laten maken, een ‘normale’ premium wagen met alle opties,..
Ik zou ook gewoon deze carrière blijven nastreven als nu maar ook mijzelf trachten te bekwamen in de financiële wereld zodat ik mijn eigen geld kan beleggen met ondersteuning.
Mijn petekind zou niets tekort komen (ten gepaste tijde) en ik zou mijn beste maten en ouders een zorgeloze toekomst bezorgen.
Dus misschien zou een dikke win4life €5.000 per maand meer mijn ding zijn. 😛

Ik zou redelijk gewoon willen blijven leven, maar wel de kwaliteit omhoog jagen.
Ik had het er gisteren over met mijn vriend, en dat was ook een beetje mijn conclusie. Ik zou bijvoorbeeld een nieuwe auto kopen, maar dan één van 20-25k ipv de tweedehands van €5600 die ik nu heb. Ik hoef geen dure sportwagen of wat dan ook, gewoon een goeie auto met wat meer opties dan de huidige, haha.

Dit huis zou ik volledig opknappen zodat de stiefdochter zich daar geen zorgen over moet maken en gewoon een goed huis erft.

Voor mijn vriend en ik wel een nieuw huis. Soort boerderij/cottage-achtig ding met wat grond errond. Geitjes, kippetjes, schaapjes,... :love: Een soort Beatrix Potter leven.

RbKyyj8.jpg

Zie, dan zit ik daar op mijn bankje te kijken naar de scharrelende kippen.

Voor de rest gewoon mij geen zorgen meer maken om dingen en veel stomme zaken uitbesteden. Naar de autokeuring? Huren we mannetje voor in. Tuin? Mannetje. Boodschappen? Mannetje.

Ik zou ook wel geneigd zijn om wat duurdere dingen te kopen, maar geen obsceen dure dingen. Gewoon, vaatwas kapot? We kopen een nieuwe maar dan zo één met belachelijk onnozele opties waar je anders alleen van kan dromen. Maar geen helikopter of eiland of een garage met 20 wagens, wat moet ik daarmee.

Voor de mensen die 'dromen' van winst met Euromillions, er is een Fransman die een boek heeft geschreven over zijn avonturen nadat hij +- 70 miljoen EUR won.
Ik heb er een stuk van gelezen in de krant.
Belangrijkste conclusie:
  • het is erg moeilijk om je oude leven verder te zetten zodat het niet opvalt dat je gigantisch veel geld hebt gewonnen
  • en van zodra je omgeving dat weet, zit er weinig anders op dan te verhuizen en met heel veel mensen te breken

Bijna wekelijks wint er iemand een miljoen euro met de Lotto, gisteren 2 mensen 1 miljoen, 1 iemand 168000 euro. Zelf met die 168000 zou ik al tevreden zijn. Velen krijgen zo een bedrag van rond de 150000 van hun ouders voor de aan koop van de eerste woonst, maar helaas hier nooit iets gekregen, buiten een set beddengoed. Het geld zou welkom zijn om een woning met loods te kopen, zonder de maandlast te moeten verhogen, helemaal tevreden zou ik zijn met 750000 euro, veel meer hoeft het niet te zijn. Voor de meeste mensen is dat nog altijd 20 jaar werken hoor.

Ik weet niet of iemand het beseft, maar als ik 140 miljoen moet winnen nu zou ik (. 44) elke maand voor de rest van mijn leven(neem 50 jaar max) zo’n 233000€/ maand kunnen opmaken zonder intresten.
😀

Terug
Bovenaan