Wat zou jij doen als je de lotto wint?

De plaatselijke bank?

Met 130 mio euro in het verschiet kijk je toch meteen uit naar een private banker en vertel je het vooral niet aan de lokale zelfstandige agent van pakweg Argenta.

Wat ik zou doen: goed nadenken!
Ik heb een private banker.Als je niet uitkijkt is uw geld binnen het jaar op. :LOL:

Er allerhande assets mee kopen. Kzou het niet aankunnen om een paar miljoen per jaar te zien verdampen aan inflatie.

Voor de rest:

- ferm huis neerzetten en @SIO volledig loco laten gaan als projectleider zonder budget :cool:

- Wijnboerderij in Toscane ofzo, beetje hobbyen daar

- home cinema ondergronds, door Keith Yates laten coördineren

- ridicule stereo luisterruimte die ik zelf samenstel, inclusief whisky, cognac en wijnkelder.

- garage met wat leuke karren, als daily wrs niet veel zotter dan een M5 Comp LCI of een Taycan turbo S.. Voor als het schoon weer is een 992 turbo S of een Ferrari SF90 of McLaren 765LT.

- reizen en hiken op de meest zalige plekken. Als laatste dag op een meerdaagse dan ook aankomen in een exhuberant hotel in de bergen waar je dan na dagen kamperen helemaal kunt losgaan

- af en toe een leuk jacht huren voor wat rond Capri/amalfikust te dobberen.

Ik kan zo nog wel even doorgaan.

Daar heb je een goed punt. Toch maar bij everyday blijven dan. En die bakken jupiler gaan op den duur ook wel wenkbrauwen doen fronsen we zullen het bij cara houden. Ik denk dat ik voor de zekerheid toch ook in een kleiner huis zou gaan wonen, en misschien een weekendjob zoeken en geen verjaardagscadeaus meer kopen voor mijn petekind.
Welke zot heeft het in zijn kop gehaald om u als peter te vragen van een kind? :o

Die van ons buiten smijten en met een early midlife crisis starten waaronder ;

-Nieuwe haren steken zodat ik van die Jason statham van den aldi look af ben.

-Porsche Targa kopen
En veu de rest zien we wel 🙌

-9lives terug opstarten ☠️
Die van ons buiten smijten 😂🤣🤣

En ja ik zeker ook een Porsche en een jacuzzi haha

30 miljoen is ruim voldoende voor mij mensen. En dan spendeer ik elke rotte cent daarvan in amper 30 dagen tijd! :devilish:
Tot over een maand! :giggle:

Tegen niemand iets zeggen. Eigen zaak opstarten en intrest incasseren en daarmee verder leven. Bedrijf is dan cover voor alles.

Misschien vastgoed imperium opstarten. Dat er geen sikkepit geld over blijft om zotte dingen mee te doen of te kunnen geven aan iedereen die komt bedelen.

Zulke bedragen maken teveel kapot als ook maar iemand dat weet.

Geraakt alles toch naar de knoppen, coke en hoeren.

Laatst bewerkt:
Alles in Bitcoin. Er zijn artikels die denken dat 1 Bitcoin tegen 2025 een miljoen euro waard is. Dan is uw 130 miljoen plots een half miljard!
En dan op rood bij roulette. Dan kan je miljardair worden!

Die toffe mails: je hebt gewonnen met euromillions! En dan paar lijnen verder €9,5! 😂

als bouwkundige zou ik vastgoedprojecten opstarten met mooie esthetische-functionele meerwaarden en moesten die dan niet super rendabel zijn, who cares als het de gemeenschap opwaardeert, als je daar zelf voldoening uithaalt. Tegelijk geeft dat bedrijf een goede uitleg waarom je centjes hebt. Wel het beheer uitgeven, enkel langskomen als ik goesting heb, beetje zoals mijn baas nu eigenlijk 🤔😂

veel reizen, genieten, eten, lezen, .. dichte familie & vrienden helpen yes onmiddelijk. Geef 10man 1 miljoen en ze kunnen zorgeloos verder & jij voelt het amper. Paradox zit hem erin dat zulke (anonieme) giften aan vrienden & familie altijd naar jou leiden bij ‘connect the dots’

Ale toch 9,5 euro gewonnen 🤗 erg dat ik 3 cijfers heb en een goeie 10 euro gewonnen heb eigenlijk
Onlangs heb ik gewonnen! 4 + het reservegetal was maar liefst 300€!

Eigenlijk is de lotto achterhaald. De jackpot is gemiddeld genomen 1 miljoen euro, maar mits een beetje pech 500k of minder.
De rest van de prijzen is al helemaal peanuts.

Met 1 of 2 miljoen zou ik gewoon een steviger huis op een mooi stuk grond zetten, en wat nog over blijft investeren en/of op rassen.

Met 130 miljoen? Hmmmm een aantal wellnessen neerplanten in top skigebieden in de wereld, en het overkoepelend bedrijf managen, management van de wellnessen zelf uitgeven, en vooral (op kosten van bedrijf uiteraard) van gebied naar gebied reizen, snowboarden en overal de grote Jan uithangen. In de veronderstelling dat die dingen rendabel zijn: Constant nieuwe locaties openen.

Ik zou wel willen blijven wonen waar ik woon, dus eigenlijk zou ik mijn huis in brand steken en zogezegd via verzekering laten herbouwen maar dan het beste van het beste van materialen en technieken gebruiken. Dure auto's zouden er ni inkomen. Mss wel een chalet met bijhorende 4x4 in een duur skiresort. En stiekem weldoener spelen, leningen terugbetalen van familie en vrienden en zelf meespelen als 1 vd gelukkigen.

Maar niet direct na die brand he, het zou anders opvallen.

Terug
Bovenaan