Bewuste huisvrouwen.Wie krijgt er in België 0 uitkering?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bewuste huisvrouwen.Wie krijgt er in België 0 uitkering?
Huisvrouwen/-mannen zonder recht op ziekte- of werkloosheidsuitkering.Wie krijgt er in België 0 uitkering?
Wat eigenlijk niet ok is, maar da's voer voor een ander topic.Bewuste huisvrouwen.
Ah juist ja, maar afgaande op Makila zijn geklaag lijkt het niet alsof ze effectief huisvoruw isBewuste huisvrouwen.
Al zal dat er wel niet toe doen.Ik ben toch ook benieuwd geworden na deze hele rant daarover.Ah juist ja, maar afgaande op Makila zijn geklaag lijkt het niet alsof ze effectief huisvoruw isAl zal dat er wel niet toe doen.
Ze spreekt gebrekkig Nederlands en heeft alleen een middelbaar diploma. Ze heeft een tijdje in fabrieken gewerkt maar na enkele maanden dan steeds ontslagen. Je moet op 24 maanden tijd, 18 maanden voltijd gewerkt hebben, wil je in België stempelgeld krijgen. Ze is daar nooit aan geraakt en na een tijdje werd ik het beu.Ik ben toch ook benieuwd geworden na deze hele rant daarover.
Waarom werkt ze niet @makila ?
Ma dan is dat meer van niet willen werken?Ze spreekt gebrekkig Nederlands en heeft alleen een middelbaar diploma. Ze heeft een tijdje in fabrieken gewerkt maar na enkele maanden dan steeds ontslagen. Je moet op 24 maanden tijd, 18 maanden voltijd gewerkt hebben, wil je in België stempelgeld krijgen. Ze is daar nooit aan geraakt en na een tijdje werd ik het beu.
Als ze toch de moeite niet doet een job te houden, kan ze beter zich nuttig houden in het huishouden. Dat is dan goedkoper dan al die moeite doen.
Maar veel geld zorgt er niet voor dat je geen sober bestaan zou kunnen hebben.
Ik kan mij niemand bedenken die zegt "ik zou nu gelukkiger zijn met minder geld se".

Je kan doen alsof je 1 miljoen gewonnen hebt en de rest houden als backup. Zo heb je nog 142 extra kansen om iets te maken van uw 1 miljoenIk heb nog 2,5 euro staan, zal die one shot eens uitproberen. Al zou ik liever een miljoentje winnen dan 143 miljoen. Met dat geld zou ik héél comfortabel kunnen leven én in relatieve normaliteit. Met 143 miljoen heb je obscuur veel geld, véél meer dan je eigenlijk nodig hebt. Maar ik neem aan dat die grens voor iedereen anders ligt?
5 winnende nummers en 1 winnende ster leverde 5 mensen 260K op. Dat zou ook al fijn zijn: dan is onze hypothecaire lening in één keer afbetaald en hebben we maandelijks 1100 euro minder vaste kosten.

Dat is omdat je het niet echt wil.Toch ook nog maar es meedoen want die droomvilla en garage met high performance voertuigen heb ik nog altijd niet.
Laat me raden....jij bent de grappigste thuis ?Dat is omdat je het niet echt wil.
Alleen als de vuilbak buiten staat..Laat me raden....jij bent de grappigste thuis ?
Ik herhaal enkel wat hier frequent gezegd wordt als het gaat over geld.Laat me raden....jij bent de grappigste thuis ?