Wat zou jij doen als je de lotto wint?

En dan krijgt ge de belastingsdienst over de vloer en krijg je deze conversatie
"hebt ge dat aangegeven, die speculatie?!"
"nee, ik heb dat met de lotto gewonnen, dat is zéker niet speculeren dat mijn random gekozen cijfers toevallig de goeie gaan zijn"
"ah, dan ist goed, dan gaan we het niet belasten"
Ik sta ervan verstomd dat men idd nog geen belastingen heft op lottowinst

Dat gezegd zijnde, ik heb mijn formulier binnengedaan en klaar om te winnen.

Ik sta ervan verstomd dat men idd nog geen belastingen heft op lottowinst

Dat gezegd zijnde, ik heb mijn formulier binnengedaan en klaar om te winnen.
De winst zelf niet. Als je dat op een bankrekening zou zetten de intresten op dat bedrag natuurlijk wel.

Ik moet dringend een auto kopen die bij mijn Iq, leeftijd en opleidingsniveau hoort, er zijn studenten die met mooiere wagens rijden. Ik hoop op een geringe winst zodat ik mij een audi A8 kan aanschaffen voor de dagelijkse verplaatsingen en niet meer als een pauper moet toekomen.

Ik moet dringend een auto kopen die bij mijn Iq, leeftijd en opleidingsniveau hoort, er zijn studenten die met mooiere wagens rijden. Ik hoop op een geringe winst zodat ik mij een audi A8 kan aanschaffen voor de dagelijkse verplaatsingen en niet meer als een pauper moet toekomen.

+

Ik weet nog niet wat ik ga doen met die 202 miljoen die ik vanavond ga winnen. Mss es 2x frietjes eten deze week.

Ik weet nog niet wat ik ga doen met die 202 miljoen die ik vanavond ga winnen. Mss es 2x frietjes eten deze week.
Het zal petrus zijn met dry aged hollstein, ipv deze colruytbeenhouwerij-home-alone-with-the-kids opwarmschotel met varkensgebraadseparatorvlees en 6 euro wijn.

Als ik mijn overwinningsmaal mag kiezen;
Kalkoengebraad met bruine saus, kroketjes, boontjes met spek rond, champignonsaus en halve perzik.
😅

Ik denk dat mijn overwinningsmaal toch eerder van de vloeibare vorm zal zijn.... allez ja, ene keer ik uit de, toch welte verwachten, catatonische staat kom.

Een week verlof nemen om eens goed na te denken wat ik er mee ga doen. En waarschijnlijk ontslag nemen, om vrij te zijn in wat ik wil doen.

En zodat jullie allemaal duimen voor mij, een random bg’er krijgt 100k (ik weet het, ik weet het, das hier klein geld maar zal wel iemand ermee blij maken 😝).

Een week verlof nemen om eens goed na te denken wat ik er mee ga doen. En waarschijnlijk ontslag nemen, om vrij te zijn in wat ik wil doen.

En zodat jullie allemaal duimen voor mij, een random bg’er krijgt 100k (ik weet het, ik weet het, das hier klein geld maar zal wel iemand ermee blij maken 😝).
Uiteraard zal dat @Chauffagist zijn. :P

Terug
Bovenaan