D
Deleted member 2181
Guest
Bij winst is het logisch dat ik de zorgen die ik niet kan of niet kon weg werken eerst aanpak.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zou al héél content zijn met de beginpot van 17 miljoen euro.Ale de grote pot is afgelopen vrijdag blijkbaar gewonnen, maar niet in België. Waar dan wel? Ik vind er nog niks over terug.
Op naar de volgende grote pot komende vrijdag 3 december.
Het word gvd tijd dat er nog eens een Belg een fatsoenlijk bedrag wint.
Ik ook, zeker en vast. Ook al met wat minder dan dat.Ik zou al héél content zijn met de beginpot van 17 miljoen euro.
Dus statistisch gezien is de kans opnieuw groter geworden dat de volgende in België valt.De grote pot bij Euromillions is uit, maar weer niet in België.
Deze keer is het in Spanje.
De grote potten van dit jaar (meer dan 100 miljoen):
1 keer Zwitserland
2 keer Verenigd Koninkrijk
2 keer Spanje
2 keer Frankrijk
Voor België is dat al van augustus 2018 geleden

Dus statisch gezien is de kans opnieuw groter geworden dat de volgende in België valt.![]()

50% zoals hier wel vaker te lezen is.Dus statistisch gezien is de kans opnieuw groter geworden dat de volgende in België valt.![]()
Ik dacht dat elke voetbalploeg zo was...Ik weet het zo niet direct, allesinds Club foundation steunen en uitbouw voor een ploeg met spelers met beperking.
Ik heb zelf een zoon met een beperkingIk dacht dat elke voetbalploeg zo was...

Dude het is 50% winstkans. Ofwel win je ofwel niet.Om uw winstkansen te visualiseren.
Kans op Lotto jackpot: 1 op 8.145.060
= de winnende millimeter aanduiden op 8 kilometer*
Kans op Euromillions jackpot: 1 op 139.838.160
= de winnende millimeter aanduiden op 139 kilometer**
Doe eens de test en stel u in uw woonkamer, als ik u (in het geval van de Lotto) € 1,25 vraag om de winnende millimeter aan te duiden op de lengte van uw woonkamer. Zou je het doen?
Hoe lang is uw woonkamer? Vergelijk dit nu eens met de metaforische winstkans afstanden. Begrijp je nu hoe klein uw winstkans bij de loterij is?
* 8,145060 kilometer
** 139,838160 kilometer

Maar het is niet 0.Om uw winstkansen te visualiseren.
Kans op Lotto jackpot: 1 op 8.145.060
= de winnende millimeter aanduiden op 8 kilometer*
Kans op Euromillions jackpot: 1 op 139.838.160
= de winnende millimeter aanduiden op 139 kilometer**
Doe eens de test en stel u in uw woonkamer, als ik u (in het geval van de Lotto) € 1,25 vraag om de winnende millimeter aan te duiden op de lengte van uw woonkamer. Zou je het doen?
Hoe lang is uw woonkamer? Vergelijk dit nu eens met de metaforische winstkans afstanden. Begrijp je nu hoe klein uw winstkans bij de loterij is?
* 8,145060 kilometer
** 139,838160 kilometer

En dan een interview met Paul Jambers die door VTM van onder het stof wordt gehaald. Wereldberoemd ga je worden!gewoon stoppen met werken,
veel rond reizen, elke dag in het geniep naar de hoeren gaan, en hopen dat m'n vriendin het niet te weten komt.
en als ze het te weten komt..... well, i've got the money. watcha gonna do ?
wellicht zou ik zelfs een 5 tal "beer bars" overnemen in de grootste toeristische sex streek in pattaya, en elke "sollicititiegesprek" van bar girl zelf uitvoeren.![]()