Wat zou jij doen als je de lotto wint?

Bij winst is het logisch dat ik de zorgen die ik niet kan of niet kon weg werken eerst aanpak.

Ale de grote pot is afgelopen vrijdag blijkbaar gewonnen, maar niet in België.
Blijkbaar in Frankrijk zag ik daarnet, alweer, want die van 220 miljoen vorige maand was ook al in Frankrijk.
Op naar de volgende grote pot komende vrijdag 3 december.

Het word gvd tijd dat er nog eens een Belg een fatsoenlijk bedrag wint.

Ale de grote pot is afgelopen vrijdag blijkbaar gewonnen, maar niet in België. Waar dan wel? Ik vind er nog niks over terug.
Op naar de volgende grote pot komende vrijdag 3 december.

Het word gvd tijd dat er nog eens een Belg een fatsoenlijk bedrag wint.
Ik zou al héél content zijn met de beginpot van 17 miljoen euro.

De grote pot bij Euromillions is uit, maar weer niet in België.
Deze keer is het in Spanje.

De grote potten van dit jaar (meer dan 100 miljoen):
1 keer Zwitserland
2 keer Verenigd Koninkrijk
2 keer Spanje
2 keer Frankrijk
Voor België is dat al van augustus 2018 geleden

De grote pot bij Euromillions is uit, maar weer niet in België.
Deze keer is het in Spanje.

De grote potten van dit jaar (meer dan 100 miljoen):
1 keer Zwitserland
2 keer Verenigd Koninkrijk
2 keer Spanje
2 keer Frankrijk
Voor België is dat al van augustus 2018 geleden
Dus statistisch gezien is de kans opnieuw groter geworden dat de volgende in België valt. 👍😉

Ik weet het zo niet direct, allesinds Club foundation steunen en uitbouw voor een ploeg met spelers met beperking. Een huis kopen ( normaal huis geen villa van 10 miljoen )
Je weet het nooit opvoorhand maar ik zou niet veranderen van persoon ik ga nog steeds ne simpele adidas t shirt aan doen. Wel wat medische dingen laten doen mss inplanten van haar, ogen laseren.
En mijn droom wagen terug kopen waar ik 6 jaar mee gereden heb ik moet geen boot van een bmw/audi hebben.

Amai, de grote potten blijven komen.
Na de feestdagen en de 100 keer 1 miljoen afgelopen vrijdag (waarvan 8 Belgische winnaars), is er op 4 februari alweer een grote pot van euromillions 130 miljoen euro en op maandag 14 februari een extra lotto voor valentijn (3 miljoen).

Om uw winstkansen te visualiseren.

Kans op Lotto jackpot: 1 op 8.145.060
= de winnende millimeter aanduiden op 8 kilometer*

Kans op Euromillions jackpot: 1 op 139.838.160
= de winnende millimeter aanduiden op 139 kilometer**

Doe eens de test en stel u in uw woonkamer, als ik u (in het geval van de Lotto) € 1,25 vraag om de winnende millimeter aan te duiden op de lengte van uw woonkamer. Zou je het doen?

Hoe lang is uw woonkamer? Vergelijk dit nu eens met de metaforische winstkans afstanden. Begrijp je nu hoe klein uw winstkans bij de loterij is?

* 8,145060 kilometer
** 139,838160 kilometer

Doe eens de test en stel u in uw woonkamer, als ik u (in het geval van de Lotto) € 1,25 vraag om de winnende millimeter aan te duiden op de lengte van uw woonkamer. Zou je het doen?

Hoe lang is uw woonkamer? Vergelijk dit nu eens met de metaforische winstkans afstanden. Begrijp je nu hoe klein uw winstkans bij de loterij is?

* 8,145060 kilometer
** 139,838160 kilometer
Dude het is 50% winstkans. Ofwel win je ofwel niet. 😀

Ik zou al zeer tevreden zijn met een miljoen. Zo veeleisend ben ik niet. Huis afbetalen en verder in orde brengen, wat investeren en af en toe wat wagyu in de pan dat ik smakelijk kan opeten met een flesje Romanée-Conti.

* 8,145060 kilometer
** 139,838160 kilometer
Maar het is niet 0.

Maar het is niet 0.

dumb-and-dumber-lloyd.gif

gewoon stoppen met werken,
veel rond reizen, elke dag in het geniep naar de hoeren gaan, en hopen dat m'n vriendin het niet te weten komt.

en als ze het te weten komt..... well, i've got the money. watcha gonna do ?:)

wellicht zou ik zelfs een 5 tal "beer bars" overnemen in de grootste toeristische sex streek in pattaya, en elke "sollicititiegesprek" van bar girl zelf uitvoeren. :D

gewoon stoppen met werken,
veel rond reizen, elke dag in het geniep naar de hoeren gaan, en hopen dat m'n vriendin het niet te weten komt.

en als ze het te weten komt..... well, i've got the money. watcha gonna do ?:)

wellicht zou ik zelfs een 5 tal "beer bars" overnemen in de grootste toeristische sex streek in pattaya, en elke "sollicititiegesprek" van bar girl zelf uitvoeren. :D
En dan een interview met Paul Jambers die door VTM van onder het stof wordt gehaald. Wereldberoemd ga je worden!

Terug
Bovenaan