1) Zit zoiets gewoon niet in de natuur van mensen die niet rijk (en dan bedoel ik superster rijk) zijn opgegroeid? Allé, de meeste van ons hebben nooit echt in een situatie gezeten dat er zorgen waren om voedsel op tafel te krijgen of de rekeningen te betalen. Maar toch is ons altijd geleerd om een stuk aan de kant te hebben "voor in het geval dat". En als je toch 130 miljoen hebt, waarom zou je er niet een paar miljoen van aan de kant zetten, voor in het geval dat...
2) Bwa, uw allerdichtste familie een schone duw in de rug geven is toch vrij normaal voor de modale Vlaming? Opnieuw, als je toch 130 miljoen hebt, waarom zou je dan niet pakweg 10 miljoen gebruik voor uw zus/broer en ouders? Zelf zal je het niet missen en zij zitten ook vrij safe voor de rest van hun leven.
Iets met de winst doen is imo niet hetzelfde als gewoon met het geld te gaan gooien. Zelfs al heb je een groot bedrag als 130 miljoen. Waarom zou ik een gigantische villa van 10 miljoen zetten met evenveel badkamers als ramen? Allé, ik zie daar persoonlijk het nut niet van in, zelfs al kan je het betalen.
Zoals je zegt, jij bent een petrol head dus jij hebt een enorme interesse in auto's. Auto's interesseren mij persoonlijk geen kloten, ik kan wel iets hebben van "Ah, da's ne schone auto" maar daar blijft het ook bij. Ik heb geen lijst van 10 droomwagens. Op dat vlak zal iedereen wel zijn eigen dingetje hebben.
Als ik dan echt de zotte uitgave zou moeten doen zou ik in mijn achtertuin een privé IMAX-gebouw laten zetten