Welcome to the AA

Welcome to the AA

Coole aflevering met de neven. En blij dat mijn vraag gepasseerd is
Wat was jouw vraag?

Heel goeie aflevering. Zelfs Alex heeft mij een paar keer doen lachen. Maar was voor de rest toch ook storend met zijn onderbrekingen wederom vaak naast de kwestie.

Jaja Alex, Gunther Lamoot zat in Bron van de E40, ma tien, gij ook natuurlijk eh. :)

Marcel in Nonkels zou wel geniaal zijn. Het zou het dichtste zijn dat we nog bij een Willy's en Marzjetten reünie zullen raken. Merci eh Bart!

Wat was jouw vraag?

Heel goeie aflevering. Zelfs Alex heeft mij een paar keer doen lachen. Maar was voor de rest toch ook storend met zijn onderbrekingen wederom vaak naast de kwestie.

Jaja Alex, Gunther Lamoot zat in Bron van de E40, ma tien, gij ook natuurlijk eh. :)

Marcel in Nonkels zou wel geniaal zijn. Het zou het dichtste zijn dat we nog bij een Willy's en Marzjetten reünie zullen raken. Merci eh Bart!
Die aan Jelle: als je de andere drie een rol zou kunnen geven in Nonkels welke rol zou dat dan zijn?

alex zijn plaat blijft al langer hangen maar bij deze aflevering viel echt op dat hij toch het niveau van ‘het collectief’ neveneffecten niet kan halen in zo’n situatie. Hoeveel ie ook ‘probeert’

Laatst bewerkt:
Op zich een goede aflevering, al heb ik me echt gestoord aan Jelle De Beule. Hij wou er te veel z'n eigen show van maken, was zeer opdringerig. Ben ik persoonlijk minder fan van. Goede acteur en een vat vol goede (comedy)ideeën maar hij komt vaak onsympathiek over. In het echte leven is dat waarschijnlijk een topkerel maar zo in een podcast: no thanks.

Op zich een goede aflevering, al heb ik me echt gestoord aan Jelle De Beule. Hij wou er te veel z'n eigen show van maken, was zeer opdringerig. Ben ik persoonlijk minder fan van. Goede acteur en een vat vol goede (comedy)ideeën maar hij komt vaak onsympathiek over. In het echte leven is dat waarschijnlijk een topkerel maar zo in een podcast: no thanks.
Dat is nu inderdaad zo wat zijn rolletje die hij speelt. Idem in Mosselen

Alex snapt echt niets van de dance uitgaanswereld 😀

Amber, worden de mensen dan gek bij een overgang van de ene plaat in de andere in crescendo?”

Nog nooit gebeurd in 30 jaar uitgaan Alex. Nog nooit. Er is een tijd geweest dat mensen uitgaan voor de naam van de DJ, en nu gaan ze uit voor de beleving & experience. Minder dan 1% staat nuchter de set te analyseren om de persoon te beoordelen.

Andries stelt een slimme vraag en Amber zegt ook ‘amai dat is een slimme vraag

Alex antwoordt: ‘That’s what we do!!’

Waarom die kerel zegt dat hij veranderd is snap ik niet. Dat is gewoon dezelfde persoon als in het begin van zijn carrière die denkt dat hij de belangrijkste persoon in de ruimte is.

Hij had toch alweer het lef om een DJ avond te vergelijken met zijn Comedy Standup avonden. Ongelooflijk.

Ik snap wel niet dat Amber op een gegeven moment sprak over digitale nummers op mp3, dat kan toch eigenlijk niet? Is dat niet kwalitatief veel minder en compressed?

Laatst bewerkt:
Ik snap wel niet dat Amber op een gegeven moment sprak over digitale nummers op mp3, dat kan toch eigenlijk niet? Is dat niet kwalitatief veel minder en compressed?
Dat hangt af van de bitrate van de mp3. Als dat 320 kbps (het hoogste) is, dan zullen de meesten het verschil met WAV niet horen.

Heb de neveneffectenaflevering beluisterd. Die viel mij eerlijk gezegd serieus tegen. Ik heb niks tegen absurdisme maar dit ging bij momenten toch net iets te ver. Misschien omdat ik het beluisterd heb en dat het met visuele ondersteuning beter is ofzo?

Terug
Bovenaan