Ik kan die Jommeke niet meer horen of zien, altijd dezelfde dwaze moppenDe Beule wel echt hilarisch!
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik kan die Jommeke niet meer horen of zien, altijd dezelfde dwaze moppenDe Beule wel echt hilarisch!
Wat was jouw vraag?Coole aflevering met de neven. En blij dat mijn vraag gepasseerd is

Die aan Jelle: als je de andere drie een rol zou kunnen geven in Nonkels welke rol zou dat dan zijn?Wat was jouw vraag?
Heel goeie aflevering. Zelfs Alex heeft mij een paar keer doen lachen. Maar was voor de rest toch ook storend met zijn onderbrekingen wederom vaak naast de kwestie.
Jaja Alex, Gunther Lamoot zat in Bron van de E40, ma tien, gij ook natuurlijk eh.
Marcel in Nonkels zou wel geniaal zijn. Het zou het dichtste zijn dat we nog bij een Willy's en Marzjetten reünie zullen raken. Merci eh Bart!
Goeie vraag wel!Die aan Jelle: als je de andere drie een rol zou kunnen geven in Nonkels welke rol zou dat dan zijn
Yup en met wat chance heb ik Marcel in Nonkels gekregenGoeie vraag wel!![]()
Haha. Dan ben je officieel een held!Yup en met wat chance heb ik Marcel in Nonkels gekregen

Dat is nu inderdaad zo wat zijn rolletje die hij speelt. Idem in MosselenOp zich een goede aflevering, al heb ik me echt gestoord aan Jelle De Beule. Hij wou er te veel z'n eigen show van maken, was zeer opdringerig. Ben ik persoonlijk minder fan van. Goede acteur en een vat vol goede (comedy)ideeën maar hij komt vaak onsympathiek over. In het echte leven is dat waarschijnlijk een topkerel maar zo in een podcast: no thanks.

Dat hangt af van de bitrate van de mp3. Als dat 320 kbps (het hoogste) is, dan zullen de meesten het verschil met WAV niet horen.Ik snap wel niet dat Amber op een gegeven moment sprak over digitale nummers op mp3, dat kan toch eigenlijk niet? Is dat niet kwalitatief veel minder en compressed?
Zeker weten, ik heb dezelfde fout gemaakt. Zowat de helft van de grappen is visueel.Misschien omdat ik het beluisterd heb en dat het met visuele ondersteuning beter is ofzo?

Idd! Toffe kerel en aflevering.Den Dimi best wel een interessante gast.
Toch doen.. gaat over films, comics, AI en een beetje over zijn muziek.Ik wil veel een kans geven maar niet die veredelde fooraap

Over de broer van lik micToch doen.. gaat over films, comics, AI en een beetje over zijn muziek.
Down to earth guy die wel iets te vertellen heeft.
Of had je het over Alex?![]()