Welcome to the AA

Welcome to the AA

Ik moest dit even opzoeken, zo grof man

Een "blue collar publiek" verwijst naar werknemers die handmatig, geschoold of technisch werk verrichten, zoals monteurs, magazijnmedewerkers, bouwpersoneel en productiekrachten. Ze zijn de tegenhanger van het "white collar" (witte boorden) publiek, dat kantoorwerk doet.

Ik ken nochtans zeer veel white collar publiek dat naar Tomorrowland ging :D

Ik heb het 30 min een kans gegeven maar echt mijn ding niet, Alex is ook weer verschrikkelijk irritant: waarom een gast uitnodigen en dan telkens er overheen gaan met je eigen verhalen en mening die we al 50x gehoord hebben??

Wat mij de laatste tijd is opgevallen bij Alex, die vertelt alsof hij alles weet. En van 90% van de zaken die hij vertelt ken ik zelf niets, dus ga ik er van uit dat dat klopt. Het is maar als hij in het vaarwater komt van die 10%, dat soms opvalt dat hij er eigenlijk zelf niet zoveel van kent, maar het op zo een zelfzekere manier vertelt dat je er van uit gaat dat het klopt. :)

Wat mij de laatste tijd is opgevallen bij Alex, die vertelt alsof hij alles weet. En van 90% van de zaken die hij vertelt ken ik zelf niets, dus ga ik er van uit dat dat klopt. Het is maar als hij in het vaarwater komt van die 10%, dat soms opvalt dat hij er eigenlijk zelf niet zoveel van kent, maar het op zo een zelfzekere manier vertelt dat je er van uit gaat dat het klopt. :)
Over bepaalde zaken heeft ie effectief veel kennis. Maar sowieso doet hij heel veel research over de gast en de daaraan gekoppelde onderwerpen. En die kennis laat hij dan overkomen alsof hij het allemaal al jaren kent.

Het steeds wederkerende op de borstklopperij dan de intro van de gasten mag ook eens stoppen.

Over bepaalde zaken heeft ie effectief veel kennis. Maar sowieso doet hij heel veel research over de gast en de daaraan gekoppelde onderwerpen. En die kennis laat hij dan overkomen alsof hij het allemaal al jaren kent.

Het steeds wederkerende op de borstklopperij dan de intro van de gasten mag ook eens stoppen.
Mij viel het bv op toen hij enorm zelfzeker ging verklaren dat sportshirts duurder zouden zijn naarmate een speler populairder is.

Goed ja, je kan niet alles weten, maar viel mij gewoon op, hoe zelfzeker die zaken kan verkondigen terwijl hij er duidelijk niet zo heel veel vanaf weet.

Uiteraard zijn er ook veel zaken waar hij gewoon wel veel kennis over bezit.

Mij viel het bv op toen hij enorm zelfzeker ging verklaren dat sportshirts duurder zouden zijn naarmate een speler populairder is.

Goed ja, je kan niet alles weten, maar viel mij gewoon op, hoe zelfzeker die zaken kan verkondigen terwijl hij er duidelijk niet zo heel veel vanaf weet.

Uiteraard zijn er ook veel zaken waar hij gewoon wel veel kennis over bezit.
Geef mij dan maar liever iemand als Thomas Vanderveken die in Alleen Elvis blijft bestaan zich ook zeer goed informeert over de gast, maar veel meer low profile blijft en de gast laat shinen ipv zelf te willen shinen.

Goed voor Alex dat hij veel weet, maar het brengt weinig bij aan de podcast, ik zou liever hebben dat de gast als expert vertelt en niet constant onderbroken wordt door Alex. Vroeger luisterde ik quasi elke aflevering, nu zet ik ze quasi allemaal redelijk snel af.

Dat constant onderbreken met 'ja ik moet zeggen dat ik ...' moet Andries toch ook al opgevallen zijn? Ik snap oprecht niet dat daar niemand commentaar op geeft. En dan durft Alex nog zeggen dat hij al véél verbeterd is tov vroeger.

Dat constant onderbreken met 'ja ik moet zeggen dat ik ...' moet Andries toch ook al opgevallen zijn? Ik snap oprecht niet dat daar niemand commentaar op geeft. En dan durft Alex nog zeggen dat hij al véél verbeterd is tov vroeger.
Het is een tijd wel beter geweest. Of in ieder geval heb ik er me minder aan gestoord een tijd terug.

Als ik snel even opzoek dan lijkt dat toch te kloppen, of zeker deels?
Ik ken er zelf niks van, dus ik baseer mij op wat ik op internet zie qua prijzen.

Als ik snel even opzoek dan lijkt dat toch te kloppen, of zeker deels?
Ik ken er zelf niks van, dus ik baseer mij op wat ik op internet zie qua prijzen.
En waar heb je dat gevonden?

Heb dat eerlijkgezegd nog nooit geweten dat je voor een brand new shirt, van dezelfde kwaliteit, meer gaat betalen omdat het van een populairdere speler is.

Als je een authentiek shirt koopt zou de prijs niet duurder mogen zijn tussen spelers. Prijs wordt bepaald door fabrikant en type shirt dat je koopt. Tussen teams kan wel een verschil zitten, maar binnen 1 team moet het dezelfde prijs zijn.

Vraag en aanbod zijn andere zaken natuurlijk die vaak zorgen dat bepaalde shirts er misschien niet zijn en dan duurder elders worden aangeboden.

Als je een authentiek shirt koopt zou de prijs niet duurder mogen zijn tussen spelers. Prijs wordt bepaald door fabrikant en type shirt dat je koopt. Tussen teams kan wel een verschil zitten, maar binnen 1 team moet het dezelfde prijs zijn.

Vraag en aanbod zijn andere zaken natuurlijk die vaak zorgen dat bepaalde shirts er misschien niet zijn en dan duurder elders worden aangeboden.
Voila.

Ik heb ook al shirts gekocht in teamshops die veel goedkoper waren. Maar waren vaak shirts van spelers die er ondertussen al niet meer speelden. Ooit een Lakers swingman op de kop getikt van Caron Butler voor 5 dollar ipv 90 in de Laker shop, toen die er niet meer speelde.

Maar behalve op de resel markt, maakt de naam van de speler echt niet uit, tenzij dat nu opeens verandert zou zijn.

Heb dat eerlijkgezegd nog nooit geweten dat je voor een brand new shirt, van dezelfde kwaliteit, meer gaat betalen omdat het van een populairdere speler is.
Ik was blijkbaar aan het kijken tussen een limited en een replica shirt.
Eerlijkheid gebied mij ook te zeggen dat ik die 300usd shirts nergens kan vinden waarover gesproken werd. Maar ik zeg het ik ken er niks van.

Ik was blijkbaar aan het kijken tussen een limited en een replica shirt.
Eerlijkheid gebied mij ook te zeggen dat ik die 300usd shirts nergens kan vinden waarover gesproken werd. Maar ik zeg het ik ken er niks van.
En Alex volgens mij ook niet. En dat was dus mijn punt. Alex poneert zo iets dan als een feit. En dan vraagt nen mens zich af, wat heeft hij mij al allemaal wijsgemaakt over zaken waar ik niets van ken. :)

De shirts van Roger Federer waren indertijd €20 duurder dan de gewone Nike T-shirts.
En dat waren dus gewoon Nike T-shirt met RF op.

Een Nike tennis T-shirt was gemiddeld €50-€60
Een Nike tennis T-shirt van Rofer Federer was gemiddeld €70-€80

Misschien bedoelde hij dat?

Terug
Bovenaan