Welcome to the AA

Welcome to the AA

Net zoals bij Dimitri Vegas ook zeer aangenaam verrast door Rinus Van de Velde. Ik zat met dat cliché in mijn hoofd van de zwetserige/zweverige kunstenaar die zichzelf 'verheven' voelt maar het tegendeel bleek waar te zijn. Hele nuchtere vent precies die gewoon doet wat ie het liefste doet.

Aflevering van Hanne Lemmens: classic Alex die de vrouw die hij niet zo goed kent probeert te charmeren met poging tot grapjes en naar de mond praten. Helaas vind ze zelf alles wat ie zegt hilarisch en funny.

Ik heb nog niet de hele aflevering met Hanne Lemmens gehoord, maar ook de vraag van Alex: 'Weet je hoe lang we al saus eten? Als je 't niet weet is 't niet erg hoor.' Ah nee, natuurlijk is dat niet erg, dan kan hij de hele uitleg geven die hij opgezocht heeft en kan hij weer aan 't woord zijn ipv de 'expert'.

Ik heb een uur van de twee uur beluisterd in woon-werk verkeer en terug, wat een geblaat over niks. In dat eerste uur heb ik nu eens niks bijgeleerd over het onderwerp, wel dat de sausmadame cocktailsaus maakt voor haar kids met mayo / ketchup en .... SUIKER! In Ketchup zit al meer dan 10% suiker, maar bon... Neen, dit was echt erg slecht. Vervelende en overreagerende stem ook om naar te luisteren, maar dat is persoonlijke mening.

Dus eerst lacht Arnout VDB met alle coachen, en doet Alex mee. En de week nadien komt de sausinfluencer haar meerwaarde tonen. Prachtig 😻

Dus eerst lacht Arnout VDB met alle coachen, en doet Alex mee. En de week nadien komt de sausinfluencer haar meerwaarde tonen. Prachtig 😻
Alex die herhaalt (soms bijna letterlijk) wat de gast net zei als weetje blijft toch ook nen classic.

WTTAA blijft me meer en meer irriteren, zelfs Andries die de laatste weken opvallend meer het woord neemt kan me minder bekoren.

Naar mate Alex meer begon te eten van tafel en er meer tijd vrij kwam voor Andries werd de aflevering beter.

Ik kende die Hanne niet en de podcast was automatisch beginnen spelen nadat een andere podcast afgelopen was. Het gesprek ging inderdaad over niet veel, maar ik vond het wel een zalige dame om naar te luisteren: aanstekelijk enthousiast, leuke lach.
Maar idd, Alex moet een beetje meer zijn muil houden. Onderbreken met stomme moppen en dan sorry zeggen (x100)... spijtig!

Ik kende die Hanne niet en de podcast was automatisch beginnen spelen nadat een andere podcast afgelopen was. Het gesprek ging inderdaad over niet veel, maar ik vond het wel een zalige dame om naar te luisteren: aanstekelijk enthousiast, leuke lach.
Maar idd, Alex moet een beetje meer zijn muil houden. Onderbreken met stomme moppen en dan sorry zeggen (x100)... spijtig!
Vergeet vooral niet de momenten waarop hij begint te stikken in zijn lach na een zelfgemaakt flauw mopje :-)

Wacht tot je eens met beeld kijkt, en merkt dat hij geen dertig seconden van die vaststaande knopjes aan zijn micro kan blijven.

We hebben tijdens de aflevering met Xander eens een drinking game gedaan, waarbij we telkens hij het deed een shotje namen. Na 70 minuten hebben we de kleine haar maag bijna moeten laten leegpompen.

Aflevering ook in de auto geluisterd tijdens het naar huis rijden. Denk dat ik het komende half jaar het woord saus niet meer kan horen.

Nu het over den Alex zijn irritantigheden gaat..

Ik heb gisteren naar Fokcast #302 (Steve Hughes en Alex Agnew) geluisterd.
Ik heb me enorm geërgerd aan Alex zijn Engels accent. Dat kwam echt zo overdreven geforceerd over.

En ik weet dat zijn vader een Engelandersman was en Alex deels in het Engels is opgevoed.

Sanne De Clerck, topadocate ? Vond ze nogal stamelend en onzeker overkomen.
ik heb het afgezet en ga stoppen met luisteren: Alex die ook weer over dit onderwerp op voorhand het boek leest en dan probeert zich voor te doen als de expert ter zake.

Die kerel heeft het ego van de provincie antwerpen, heb het er echt mee gehad nu, is gewoon elke week het zelfde met hem.

ik heb het afgezet en ga stoppen met luisteren: Alex die ook weer over dit onderwerp op voorhand het boek leest en dan probeert zich voor te doen als de expert ter zake.

Die kerel heeft het ego van de provincie antwerpen, heb het er echt mee gehad nu, is gewoon elke week het zelfde met hem.
Ik snap u toch ni ze Wat moet em dan doen? Dat boek dan niet lezen en daar als een blanco blad daar gaan zitten? Vond het juist heel genuanceerd deze week. Zij legde het goed uit en Alex en Andries pikten goed in op wat ze zei

Sanne was geen spraakwaterval en Andries heeft vaak goede vragen gesteld. Vond het zeker een interessante aflevering.
En Alex was Alex.

Ik snap u toch ni ze Wat moet em dan doen? Dat boek dan niet lezen en daar als een blanco blad daar gaan zitten? Vond het juist heel genuanceerd deze week. Zij legde het goed uit en Alex en Andries pikten goed in op wat ze zei
ne keer kijken naar "Alleen Elvis blijft bestaan" bijvoorbeeld -> je kan je best inlezen over een onderwerp om zo gericht en goede vragen te stellen zonder over te komen als de allesweter. In een echt goed interview is de gast de shining star, en niet de interviewer.

Voorbereiden, op basis daarvan goeie vragen stellen.. en niet de eigen vraag beantwoorden met info die je haalde uit het de research en de indruk scheppen dat het parate kennis is die je al jaren hebt. :cautious:

Het loopt hier ook op z'n einde bij mij.

Terug
Bovenaan