Jules 'ezechiel 25:17' Winnfield
Well-known member
Meeste ga ik akkoord mee maar voeg joost vandecasteele ook maar toe. Die kerel was hilarisch. Overal blijven mijn 2 favorieten de xander de rycke origins story en Franky DSVD
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Franky. Geniaal. En ik vind sommigen van zijn platen na die podcast ook goed. Mijn favoriet:Meeste ga ik akkoord mee maar voeg joost vandecasteele ook maar toe. Die kerel was hilarisch. Overal blijven mijn 2 favorieten de xander de rycke origins story en Franky DSVD
Absoluut!Ik ben meer voor de originele line-up ( black fuel en unsafe zijn geniaal)

Ik was op Alcatraz toen de aankondiging kwam van Phil zijn plotse dood, serieuze shock en kippevelmomenten bij al die bands die hun respect toonden.Ik ben meer voor de originele line-up ( black fuel en unsafe zijn geniaal)

Ik ook niet. Algemeen kon de podcast mij na het 1e uur niet echt meer boeien. Haar opmerking over burn-out vond ik ook maar degoutant.bergbeklimster niet helemaal uitgezeten, was wel okee maar was niet helemaal mee met haar stem en motivatie + bergbeklimmen persoonlijk niet zo interessant
We hebben het over de favorieten na aflevering 100.Dat nog niemand Tom Waes bij hun favorieten heeft staan![]()
Ah bon... Ik behoor nog tot de echte OG'sWe hebben het over de favorieten na aflevering 100.
Als ik er uit de eerste 100 moet pakken zijn er genoeg legendarische. Aflevering 100 zelf natuurlijk met Xander de rycke en die wetenschapper, die met Franky Desmedt-Vandamme, dat met die pepers proeven,...Ah bon... Ik behoor nog tot de echte OG's
Dit was vooral leutig voor henzelf. Al ben ik onder de indruk van die Julian zijn parate kennis/geek gehalte. Natuurlijk beperkt tot zijn interessegebied, zoals hij zelf aangaf.Julian de Backer. Die is al eens langsgeweest en toen vond ik het niet wow. Ik zou toch eens graag interessantere gasten zien.