Welcome to the AA

Welcome to the AA

Dikke ² voor Isolde Lasoen. Daar dacht ik eigenlijk aan tijdens de aflevering met Otto-Jan Ham.

Er zijn idd nog genoeg vrouwelijke (radio-)presentatrices, artiesten, actrices en sportvrouwen die ook veel te vertellen hebben. Hij gaat ooit Wendy Van Wanten nog wel eens uitnodigen :p
Volgende aflevering met Isolde! :bow:

Sorry dat ik hier weer zit te haten he, maar ik vind dat die nu eens niks anders goed kan dan goed drummen. Bij dat cultuurprogramma met Thomas Vanderveken presenteerde ze, en dat trok nu eens echt op niets. Het is geen lelijke, daar zal het journaille wel op kicken.

Sorry dat ik hier weer zit te haten he, maar ik vind dat die nu eens niks anders goed kan dan goed drummen. Bij dat cultuurprogramma met Thomas Vanderveken presenteerde ze, en dat trok nu eens echt op niets. Het is geen lelijke, daar zal het journaille wel op kicken.
Excuize me? Misschien dat ze de bal wat mis sloeg op vlak van presenteren ( newsflash...die had daar ook geen ervaring in), maar qua muzikaal talent valt er echt weinig op haar af te dingen. Drummen bij Daan en Absynthe minded, erg sterk in backing vocals en ook als lead bij Isolde et les Bens heeft die erg mooie dingen getoond.

Zingen en drummen tegelijk is echt wel niet te gemakkelijk, maar ze doet het toch maar mooi. Hell, ze speelt zelfs een aardig stukje trompet.

Insinueren dat ze kansen krijgt op basis van haar looks en niet haar talent komt in dit geval een tikje denigrerend over eigenlijk, Isolde is nu eenmaal één van de populairste muzikantes van het land.

Is dat nu niet wat overdreven?
Noem mij eens drie andere die populairder zijn. 😅Dan heb ik het niet over een Bent van Looy of Tom Barman of een Tamino of dergelijke die het gezicht zijn van hun band. Maar puur een gitarist, drummer, pianist?

Bruno Fevery, Mauro Pawlowski...veel verder kom ik toch niet.

Noem mij eens drie andere die populairder zijn. 😅Dan heb ik het niet over een Bent van Looy of Tom Barman of een Tamino of dergelijke die het gezicht zijn van hun band. Maar puur een gitarist, drummer, pianist?

Alex Callier, Ruben Block, Michael Shack en Trixie Whitley om er nu een paar te noemen.

Trek je het verder dan kom je snel bij Felix De Laet en dan is het lijstje heel lang hoor.

Alex Callier, Ruben Block, Michael Shack en Trixie Whitley om er nu een paar te noemen.

Trek je het verder dan kom je snel bij Felix De Laet en dan is het lijstje heel lang hoor.
Vraag is, zijn Michael Shack en Trixie Whitley bekender dan Isolde? Alex Callier wil ik je sowieso wel geven, maar Ruben Block is de zanger/gitatist/frontman van Triggerfinger.

Vraag is, zijn Michael Shack en Trixie Whitley bekender dan Isolde? Alex Callier wil ik je sowieso wel geven, maar Ruben Block is de zanger/gitatist/frontman van Triggerfinger.
Ik durf met zekerheid ja te zeggen.
Denk dat veel mensen zelfs nog nooit van Isolde gehoord hebben.

Toch een pak die populairder zijn. Niet beter, maar wel populairder. Stromae,...

Toch een pak die populairder zijn. Niet beter, maar wel populairder. Stromae,...
Guys, ik heb het specifiek over muzikanten he. Die mensen die achter de frontman op gitaar, keyboards, drums staan te spelen. De mensen die achter de Daan's, Ruben Blocks en Stromae's staan. Wat dat betreft hoort Isolde Lasoen dus bij de populairste van het land. 😄

Terug
Bovenaan