Welcome to the AA

Welcome to the AA

Andries is de laatste tijd opnieuw meer naar de achtergrond te gaan heb ik de indruk. Er is een periode geweest waar hij meer en meer aan bod kwam maar die lijkt gedaan te zijn. Spijtig.

Zeer leuke podcast met Eelen en Focketyn. Altijd leuk als gasten een vat vol anekdotes kunnen opentrekken.

Die met Van Gompel ga ik zeker ook nog beluisteren. Die nieuwste over het Vertigo magazine is misschien ook nog interessant (omdat het voor mij onbekend is en er hopelijk ook wel wat weetjes/anekdotes naar boven komen)

Die met Jan en Frank was inderdaad wel fijn. Ge zag gewoon de dynamiek tussen die twee. Alleen wat jammer dat de afbeeldingen die aan het publiek werden getoond, niet goed zichtbaar waren op YT.

Die nieuwste over het Vertigo magazine is misschien ook nog interessant (omdat het voor mij onbekend is en er hopelijk ook wel wat weetjes/anekdotes naar boven komen)
Deze ook beluisterd zonder voorkennis en was echt een van de beste van de laatste tijd vond ik (als in, eerder over een onderwerp dan over een BV/comedian). Ik dacht eerst dat weer een muzikant was van een groep die Vertigo heette, maar gelukkig even de beschrijving gelezen.

Goeie aflevering met Tom Naegels, maar wat een klote geluid als Andries spreekt. Wat is de meerwaarde van een Marijke als die dat niet controleert/corrigeert.

Goeie aflevering met Tom Naegels, maar wat een klote geluid als Andries spreekt. Wat is de meerwaarde van een Marijke als die dat niet controleert/corrigeert.
Nog maar een kort stuk kunnen luisteren, meteen "Nieuw België" besteld om te lezen op vakantie.
Het geluid is inderdaad jammer maar da's te wijten aan de "offsite" locatie in Istanbul denk ik.

Nog maar een kort stuk kunnen luisteren, meteen "Nieuw België" besteld om te lezen op vakantie.
Het geluid is inderdaad jammer maar da's te wijten aan de "offsite" locatie in Istanbul denk ik.
Ik zal het boek wellicht ook aanschaffen. Grappig dat het al enkele jaren uit is maar dat is me volledig ontgaan.

Ik zal eens de setting bekijken op youtube, want Alex zijn geluid is redelijk ok. Precies of Andries zit in de badkamer van dat consulaat.

Edit: ze zitten gewoon met 3 aan dezelfde tafel. Raar dat er zoveel verschil is.

Ik weet niet wat er mis is met het laatste jaar van WTAA maar dat is toch echt niet goed meer?
Er is daar trouwens een apart topic van.

Uhm. Ik zit eigenlijk nog maar ergens in de 250 van afleveringen. Dus daar zitten ze nog op hun oude locatie. Nu heb ik wel toevallig gisteren aflevering 309 bekeken (op hun nieuwe locatie) en dat was wel een hele aangename aflevering. Dat was wel een aflevering met Andries en Alex (en Marijke die amper iets zei) en die afleveringen onderling waarin ze concerten, reizen, films, series, documentaires,... bespreken zijn in mijn ogen de beste. Alex die niet probeert een gast te imponeren met zijn grapjes, Andries die veel aan het woord komt, veel interesante weetjes.

Nu sprong wel naderhand automatisch aflevering 308 op met Luk en Eppo Janssen en dat vind ik eerlijk gezegd echt niks. Gasten die praten over hun muziekcarrière vind ik sowieso altijd al heel matig. Laatst ook die met Isolde Lasoen geluisterd en dat was ook niet veel. Veel te saai.

Maar goed, ik blijf toch kijken/luisteren.

Ik weet niet wat er mis is met het laatste jaar van WTAA maar dat is toch echt niet goed meer?
Sinds hun nieuwe locatie vind ik het wat minder.
Kan niet exact zeggen wat er is veranderd. Ik zie ze binnenkort toch een langere pauze nemen.

Ik denk niet dat het iets te maken heeft met de nieuwe locatie.

Maar na ondertussen 309 afleveringen is het al een pak moeilijker om nieuwe, interessante gasten te vinden.

Alex is weer zijn irritante zelf in de laatste aflevering met Fatma Taspinar. Interessante gaste maar na een uur luisteren toch aan het twijfelen of ik het verder zal zetten.

Precies of hij onhandig aan het flirten is.

Laatst bewerkt:
Alex is weer zijn irritante zelf in de laatste aflevering met Fatma Taspinar. Interessante gaste maar naar een uur luisteren toch aan het twijfelen of ik het verder zal zetten.

Precies of hij onhandig aan het flirten is.
Ik vond hem de week ervoor met Otto-Jan anders ook al behoorlijk irritant met zijn constant onderbreken

Terug
Bovenaan